• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 21:39:28 följande:
    Oki.. Coolt. Står han nära MJ?
    Håller MJ i handen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

haha han har alltid varit snygg, men det är nu de senaste månaderna som han har legat i hårdträning och blivit sådär Baywatch-biffig

BooBoo skrev 2009-08-10 21:38:22 följande:
    Är han så där jävla biffig nu Jaiks!! Han var jue så söt o Baywatch
  • Bevabus

Jag älskade den serien som liten Snygga killar som hela tiden fastnade i undervattensgrottor, spännande ju

Brooke skrev 2009-08-10 21:43:59 följande:
    Oh Baywatch står på min önskelista :P *ler*
  • Bevabus

haha fast sen får man ju komma ihåg att det här är en photoshoot där han står och spänner sig som tusan hihi
    Han ser ju mera "normal" ut när han slappnar av.

Brooke skrev 2009-08-10 21:45:52 följande:
    Lite föööör stor för min smak :O Fast visst man skulle nog känna sig förjävla trygg i närheten av honom =)
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 21:43:35 följande:
    Undrar inte om jag har sett det på Youtube? Jag har för mig att jag har sett en som liknar Omer som liten väldigt mkt.. :O Som håller i MJ i handen
    Han har på sig svarta kläder med nåt vitt/silver tryck på bröstet. Typisk MJ kostym
    Typ som denna. Om det nu kankse t om var denna
    www.expressen.se/polopoly_fs/1.1649590!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg
    Bevabus skrev 2009-08-10 21:44:51 följande:
    haha han har alltid varit snygg, men det är nu de senaste månaderna som han har legat i hårdträning och blivit sådär Baywatch-biffig
    Lite väl mkt biff för mig
    Meneeee... hör av dig när du åker så hakar jag på
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-10 21:47:19 följande:
    Jag älskade den serien som liten Snygga killar som hela tiden fastnade i undervattensgrottor, spännande ju
    haha.. Jag tror det gick då jag bodde i lägenheten när jag var liten från 88-97. Då hade vi alla kanaler, det gick väl typ på 3an? Fasten jag inte kunde läsa så bra så hängde jag med i handlingen iaf. Jag kollade oxå på Polisskolan och asgarvade har pappa sagt :O
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson