• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-10 21:47:19 följande:
    Jag älskade den serien som liten Snygga killar som hela tiden fastnade i undervattensgrottor, spännande ju
    Kollade oxo alltid på Baywatch   Baywach utan Davis, Jeremie och Pamela är faninte Baywatch
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-10 21:20:50 följande:
    Det började med att jag hade en vän som hade kontakt med dem båda på MySpace. Jag fick deras adresser och började snacka med Taylor och vi blev bra vänner där. Men jag vågade ju ändå inte vara 100% säker på att det verkligen var dem, finns ju folk som luras. Men jag snackade litegrann med Hayley också. Just nu så har jag inte så mkt kontakt med Tay då hon går på college i Arizona. Så Hayls och jag har det senaste året kommit varann betydligt närmre Nu för tiden så har jag bevis för att dem är dem också. Det är en tjej jag känner här i Sverige som har en kusin som bor i L.A. Och den kusinen är kompis med Hayley så den svenska tjejen har träffat Hayley där flera gånger Jag ska också åka till USA och träffa dem någon gång när jag inte e pank haha Ska träffa Jeremy Jackson också som spelade Hobie i Baywatch om det var någon som såg det?
    Är Jeremy nån släkting till Mj? tänkte bara på efternamnet.
    Jodå Hobie var väl hans son i Baywatch?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-10 21:48:42 följande:
    Han har på sig svarta kläder med nåt vitt/silver tryck på bröstet. Typisk MJ kostym Typ som denna. Om det nu kankse t om var denna www.expressen.se/polopoly_fs/1.1649590!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg Lite väl mkt biff för mig Meneeee... hör av dig när du åker så hakar jag på
    jag vet inte hur det såg ut på den.. Vad har Michael för kläder på sig?
  • Bevabus

Oj vad vi e OT nu, men men det skadar ingen
    Här är en intervju med Jeremy om ni är intresserade

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 21:52:24 följande:
    jag vet inte hur det såg ut på den.. Vad har Michael för kläder på sig?
    öhm.. svarta brallor, vit t-shirt.. och skjorta.. I think{#lang_emotions_undecided}
    Har letat lite på Yputube men hittar inget.. tyvärr!
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-10 21:51:42 följande:
    Är Jeremy nån släkting till Mj? tänkte bara på efternamnet. Jodå Hobie var väl hans son i Baywatch?
    Näjjeeee
    Och jaaaaaeee
  • Bevabus

haha jag kollade oxå på Polisskolan, fan va roliga dem filmerna var!

Brooke skrev 2009-08-10 21:49:19 följande:
    haha.. Jag tror det gick då jag bodde i lägenheten när jag var liten från 88-97. Då hade vi alla kanaler, det gick väl typ på 3an? Fasten jag inte kunde läsa så bra så hängde jag med i handlingen iaf. Jag kollade oxå på Polisskolan och asgarvade har pappa sagt :O
    Eller hur! Det vart inge bra när de flyttade hela serien till Hawaii och tog bort alla orginalskådisarna. Jag har dock sett Baywatch filmen!!!! ÅHH va bra den var!!! Nästan bättre än serien :O
    BooBoo skrev 2009-08-10 21:49:51 följande:
    Kollade oxo alltid på Baywatch   Baywach utan Davis, Jeremie och Pamela är faninte Baywatch
  • Bevabus

Nej ingen släkting
    Aa han är Hobie i Baywatch, Mitchs son

mona83 skrev 2009-08-10 21:51:42 följande:
    Är Jeremy nån släkting till Mj? tänkte bara på efternamnet. Jodå Hobie var väl hans son i Baywatch?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-10 21:54:26 följande:
    Näjjeeee Och jaaaaaeee
    Jag såg sen att dom inte var släkt, hann bara inte skriva att jag sett svaret på det
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson