• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-15 15:36:55 följande:
    cdon.se/musik/michael_jackson_samlingssida/cd...Här har du en direkt länk till samlingsisdan på CDON! Dem står så att du ser äldsta först. Och sen får du gå neråt =) :D
    fast det var inte så många som fattas ju om jag inte ska de riktig gamla(har off the wall) är bara history och blood om the dance floor  då som jag trodde,tänkte mer göra det enkelt för mig och fråga er   denna med intervju skulle jag vilja har http://cdon.se/musik/jackson_michael/innocent_(interview)-510622
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-15 16:05:09 följande:
    fast det var inte så många som fattas ju om jag inte ska de riktig gamla(har off the wall) är bara history och blood om the dance floor  då som jag trodde,tänkte mer göra det enkelt för mig och fråga er   denna med intervju skulle jag vilja har cdon.se/musik/jackson_michael/innocent_(interview)-510622
    Den funka för mig. Måste kopiera in hela länken.. Jag skulle oxå vilja ha den =)
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-15 15:05:42 följande:
    ja det ska jag göra vill har alla hans album ,tänkte köpa blood on the dancefloor  vilka är kvar sedan ?
    U do that
    Off the wall
    Thriller
    Bad
    Dangerous
    History
    Blood is on the dancefloor
    Invincible

I got them all. Bad, Dangerous, Thriller och History köpte jag som liten. Off the wall köpte jag för nån månad sen. SÅ bra
    Brooke skrev 2009-08-15 15:06:07 följande:
    För att jag får massor med Musicvideos av henne =)
    aha! Det va ju shyrrebyrre av henne
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-15 18:16:57 följande:
    haha jaa =) visst va de =)
    Badvideon är GRYM!
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-15 18:14:56 följande:
    U do that Off the wallThrillerBad DangerousHistoryBlood is on the dancefloorInvincibleI got them all. Bad, Dangerous, Thriller och History köpte jag som liten. Off the wall köpte jag för nån månad sen. SÅ bra aha! Det va ju shyrrebyrre av henne
    ja då är det bara 2 kvar history och blood on the dancefloor  kvar sen är den komplet är det fler än en histoty? som på musik filmerna är den upp delad på två
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-15 18:34:43 följande:
    ja då är det bara 2 kvar history och blood on the dancefloor  kvar sen är den komplet är det fler än en histoty? som på musik filmerna är den upp delad på två
    Det är två skivor på History. Och ett litet häfte med bilder och text
    Tänka sig. Efter 14 år så har mitt häfte INGA hundöron
    Blood is on the dancefloor tycker jag inte är så jättebra. Några nya men sen är det en massa clubmixer...
  • mona83

Go kväll, är bara inne en snabbis, ska ut och bli lite glad i kväll .

Tänkte på en sak jag läste i våran lokala tidning. Där stor det att han hade 500 miljoner och skulder på 300 miljoner.

Hur kan han då ha skulder, matte är inte min starka sida direkt, men enligt mig skulle det betyda att han hade 200 miljoner kvar.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson