• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Vet inte om nån länkat detta. Det är en CNN dokumentär om MJ. Jag gillar inte allt som sägs om honom, så lite arg blir man av att se det ibland. Men det är fina bilder på på kung av pop.

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-15 19:50:13 följande:
    Mm jag håller med =)
    He is a great actor
    mona83 skrev 2009-08-15 19:30:44 följande:
    Go kväll, är bara inne en snabbis, ska ut och bli lite glad i kväll . Tänkte på en sak jag läste i våran lokala tidning. Där stor det att han hade 500 miljoner och skulder på 300 miljoner. Hur kan han då ha skulder, matte är inte min starka sida direkt, men enligt mig skulle det betyda att han hade 200 miljoner kvar.
    Får jag följa med?
    Jag är så grymt sugen på viiiiiin...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-15 19:38:26 följande:

" target="_blank">

Vet inte om nån länkat detta. Det är en CNN dokumentär om MJ. Jag gillar inte allt som sägs om honom, så lite arg blir man av att se det ibland. Men det är fina bilder på på kung av pop.
    ska kolla så fort det blivit lite lugnt här hemma
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis

Då är han inte begraven iaf, så det stämde då

• Bevabus

Åh kan dem inte bara bestämma sig
    Jag känner personligen att jag knappt bryr mig längre om han får en anonym grav eller om han begravs på Neverland. Bara han får begravas någon gång! Michael är ju inte medveten om det som händer just nu, men det känns ändå jobbigt av någon anledning att han inte fått sin sista viloplats än. Kungen av Pop förtjänar inte att ligga i ett kallt och trist rum.

snart3barnsmamma skrev 2009-08-15 20:34:52 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article5648889.abdet blev lite fel, men iaf
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson