• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Miss Monday

Jag har en dvärg-dammråtta, han heter Lurven och bor i en skokartong under soffan. Ibland kommer han ut och busar men annars är han ganska blyg. Han fyller 3 i år och har nu hunnit växa sig ganska stor.

Sorry, jag har läst i denna tråden idag och kunde inte låta bli. Var lite kul att komma in i en sorgetråd och bara hitta inlägg om husdjur och galen shopping, lite som en tävling vem som kan köpa flest MJ-prylar på kortast tid.

Men jag ska inte störa, var och en hanterar sorgen på sitt sätt..

Må väl.

• mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 21:42:31 följande:
    men jag har läst att han slösade bort miljoner varje månad. om de va runt 18 miljoner eller va de va :O
    Det kan säkert stämma, den som kunde göra det
    Men han måste väl ändå ha haft en massa miljoner dollar innan han började slösa, typ nästan nån miljard....
  • mona83

Miss Monday skrev 2009-08-16 21:44:08 följande:

Jag har en dvärg-dammråtta, han heter Lurven och bor i en skokartong under soffan. Ibland kommer han ut och busar men annars är han ganska blyg. Han fyller 3 i år och har nu hunnit växa sig ganska stor. Sorry, jag har läst i denna tråden idag och kunde inte låta bli. Var lite kul att komma in i en sorgetråd och bara hitta inlägg om husdjur och galen shopping, lite som en tävling vem som kan köpa flest MJ-prylar på kortast tid. Men jag ska inte störa, var och en hanterar sorgen på sitt sätt..Må väl.
    Öhh va!? Ja har du bara läst dagens inlägg har du ju inte mkt att gå på. Finns mkt gråt i den tråden annars. Mkt snack om Mj.
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-16 21:22:48 följande:
    Men alltså han hade ju hur mkt pengar som helst efter alla skivor han sålt, inte kan väl nån göra av med sååå mkt pengar som han hade? Så kanske hade han 500 miljoner dollar när han levde.... Hans förmögehet hade ju vuxit sen han dog, då måste han ha haft pengar.
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5508824.ab Detta läste jag för ett tag sen...
  • mona83

Men nu blir jag lite konfunderad faktikst, där stod det 4 miljarde i skulder i den artikeln stod det 300 miljoner i skulder. Hur ska dom ha det?

• Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-16 21:46:13 följande:
    Miss Monday skrev 2009-08-16 21:44:08 följande: Öhh va!? Ja har du bara läst dagens inlägg har du ju inte mkt att gå på. Finns mkt gråt i den tråden annars. Mkt snack om Mj.
    ja precis  man kan ju inte bara har en ledsen tråd det blir ju ingen glad av
    Det viktiga är att minnas han och hedra han vilket vi gör till 100 %  Michael skulle inte själv vilja tror jag att vi alla sitter och gråter  ,utan uppskata hans arbete och musik  och då är shopping inte helt fel
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-16 21:52:05 följande:

ja precis  man kan ju inte bara har en ledsen tråd det blir ju ingen glad av Det viktiga är att minnas han och hedra han vilket vi gör till 100 %  Michael skulle inte själv vilja tror jag att vi alla sitter och gråter  ,utan uppskata hans arbete och musik  och då är shopping inte helt fel
    Saken är ju den att man har börja komma över det värsta, sen vissa dagar smyger det sig på en igen.
    Man kan ju inte sörja hela livet :-/.

Tradera är ju bra på det viset att man faktikst kan komma över saker man inte viste man kunde få tag på eller hade råd med annars.
    Ne jag tycker inte det är nått fel med att vi handlar Mj saker
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 21:51:35 följande:
    Ja du jag vet inte. Det kan ju vara så att han har betalat av mkt av skulden men jag har ingen aning..
    Hmm det stod ju att han dog med 4 miljader i skulder. Han var ju luspank stod det....
    Hmm...
    Tror det är meningen att vi ska bli lite fundersamma och vilja ha reda på hur det egentligen ligger till. Då får dom ju sälja tidningar
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-16 21:49:04 följande:
    Men nu blir jag lite konfunderad faktikst, där stod det 4 miljarde i skulder i den artikeln stod det 300 miljoner i skulder. Hur ska dom ha det?
    http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1670709/michael-jacksons-formogenhet-har-vaxt-med-727-miljoner 
    Här står det om det där med 300 miljoner i skulder..:/ fattar ingenting. Man kanske ska skicka ett litet mejl till dem? :/
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson