• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-16 22:24:57 följande:
    Vad har jag sagt om att länka MJ med kvinnor? Jag blir ju AVIS :'(
    Äh!
    Jag gillar't{#lang_emotions_laughing}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • kometen

Miss Monday skrev 2009-08-16 21:44:08 följande:

Jag har en dvärg-dammråtta, han heter Lurven och bor i en skokartong under soffan. Ibland kommer han ut och busar men annars är han ganska blyg. Han fyller 3 i år och har nu hunnit växa sig ganska stor. Sorry, jag har läst i denna tråden idag och kunde inte låta bli. Var lite kul att komma in i en sorgetråd och bara hitta inlägg om husdjur och galen shopping, lite som en tävling vem som kan köpa flest MJ-prylar på kortast tid. Men jag ska inte störa, var och en hanterar sorgen på sitt sätt.. Må väl.
    jag tycker också att det bara tjatas en massa köp på denna tråden nu för tiden, har läst varje inlägg som gjorts och den senaste tiden har det bara varit om tradera köp hit och dit.

självklart förstår jag ju att ni vill handla något som får er att minnas er idol, men vad är vitsen med att köpa varenda bok, film, poster, magnet osv som finns? Så fort någon länkar något skriver nästa DET MÅSTE JAG KÖPA! DET SKA JAG KÖPA NÄSTA MÅNAD! DEN HAR JAG INTE MEN JAG SKA KÖPA DEN"

Är inte tanken med denna tråden att man ska sörja Michael Jackson, som den stora artist han var?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-16 22:18:11 följande:
    bästa årgången
    Nån gång under 80 talet gissar jag på
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-16 22:35:29 följande:
    Nån gång under 80 talet gissar jag på
    Yes!  Slutet på 80 talet
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    kometen skrev 2009-08-16 22:31:34 följande:
    Miss Monday skrev 2009-08-16 21:44:08 följande:
    jag tycker också att det bara tjatas en massa köp på denna tråden nu för tiden, har läst varje inlägg som gjorts och den senaste tiden har det bara varit om tradera köp hit och dit.självklart förstår jag ju att ni vill handla något som får er att minnas er idol, men vad är vitsen med att köpa varenda bok, film, poster, magnet osv som finns? Så fort någon länkar något skriver nästa DET MÅSTE JAG KÖPA! DET SKA JAG KÖPA NÄSTA MÅNAD! DEN HAR JAG INTE MEN JAG SKA KÖPA DEN" Är inte tanken med denna tråden att man ska sörja Michael Jackson, som den stora artist han var?
    Men om det inte passar behöver man inte läsa!?
  • mona83
    mona83 skrev 2009-08-16 22:37:58 följande:
    Kunde inte låta bli
  • kometen
    mona83 skrev 2009-08-16 22:37:58 följande:
    men jag sörjer också Michael, och tycker att man kan försöka hålla sig till det
  • kometen
    mona83 skrev 2009-08-16 22:40:46 följande:
    Kunde inte låta bli
    så jag är inte välkommen i tråden då eller?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson