• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Näni.. Nu tycker jag vi lyssnar på denna låt.. Igen och är glada
    What's Up WIth You ?

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Nu ska jag lägga mig! Måste läsa ut den där boken som jag tänkte göra igår kväll. Sista delen i Twilight serien, det var längre kvar i den än jag trodde
    Sen blire lite MJ musik som får vagga mig till sömns (såklart).
    "Heaven can wait" är den ultimata godnattvisan. Och "Will you be there"!

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-16 23:11:39 följande:
    Näni.. Nu tycker jag vi lyssnar på denna låt.. Igen och är glada What's Up WIth You ?

Ja det ska jag göra
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-16 23:10:00 följande:
    Jag borde vara trött, la mig fyra natten som var. Gjorde stan osäker .
    haha, gick och la mig tre. somna fyra, vakna fem somna igen och sov till 9 eller om jag vaknade vid 7 igen :/
    Tror jag drömde mycket om MJ inatt :O Men jag minns inte vad jag drömde men jag vet att jag drömde om MJ. :O
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-16 23:12:22 följande:
    Nu ska jag lägga mig! Måste läsa ut den där boken som jag tänkte göra igår kväll. Sista delen i Twilight serien, det var längre kvar i den än jag trodde Sen blire lite MJ musik som får vagga mig till sömns (såklart). "Heaven can wait" är den ultimata godnattvisan. Och "Will you be there"!
    Happy reading
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-16 23:12:22 följande:
    Nu ska jag lägga mig! Måste läsa ut den där boken som jag tänkte göra igår kväll. Sista delen i Twilight serien, det var längre kvar i den än jag trodde Sen blire lite MJ musik som får vagga mig till sömns (såklart)."Heaven can wait" är den ultimata godnattvisan. Och "Will you be there"!
    Gonatt gumman. Vi hörs i morrn =) kramis =) Jag ska nog läsa lite i MJ's underbara värld och lyssna lite på musik i mp3n :P
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-16 23:11:39 följande:
    Näni.. Nu tycker jag vi lyssnar på denna låt.. Igen och är glada What's Up WIth You ?

Vad coolt Mj och Eddie Murphy
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-16 23:14:25 följande:
    Vad coolt Mj och Eddie Murphy
    Hade du sett den innan?
    It's really cool
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 23:12:54 följande:
    haha, gick och la mig tre. somna fyra, vakna fem somna igen och sov till 9 eller om jag vaknade vid 7 igen :/ Tror jag drömde mycket om MJ inatt :O Men jag minns inte vad jag drömde men jag vet att jag drömde om MJ. :O
    Jag vill oxå drömma om honom, snygg dröm det skulle vara
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson