• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-16 22:48:49 följande:
    Jag är rätt uttråkad på allt detta snack om Tradera också, för jag köper inga Jackson prylar. Bara typ någon poster om jag hittar en fin. Jag är mest intresserad av att se det jag hittar på youtube och lyssna på musiken.Men jag kommenterar ju inte det ni snackar om heller så Man kan ju inte sitta i en sorgetråd och böla under flera tusen sidor. Om dessa personer hade läst tillbaka en bit så hade de sett det vi snackat om sedan innan. Vi har ju alla lärt känna varandra riktigt bra och jag tycker den här tråden är trevlig! Såklart vi blir lite OT ibland men vi håller oss ändå till ämnet. Inte tror jag att MJ skulle haft något emot att ett par tjejer blev vänner efter att ha sörjt hans död!
    Det är ju därför vi blir lite ot ibland, men inte glömmer man Mj ändå. Återkommer ju till honom ändå
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-16 22:47:52 följande:
    Hur hittar du bilderna på MJ på den där sidan??
    Googlade bara Sheryl crowe och MJ Lätt som en kaka

Ja här var det livat ser jag nu
    Håller mig oxo borta från Tradera. Har inte shoppat en massa MJ prylar. Jag har mina MJ skivor o sådant sen jag var liten.
    Dock köpte jag Off the wall för den fattades i min samling. Sen en bag fylld med konserter
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-16 22:49:29 följande:
    Men han är ju min visste ni inte det?
    Äh!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 22:49:29 följande:
    Men han är ju min visste ni inte det?
    Ne jag tror han var min faktikst
  • Bevabus

Men ni som kommer in här och klagar på det vi skriver, varför inte hoppa in och öppna en ny diskussion om MJ då da? Som ni ser så har vi snackat i ca 1500 sidor nu och där har vi sagt precis ALLT vi kan komma på om honom.Vi tjejer har lärt känna varandra väldigt bra och det har blivit en trevlig vardagsgrej för oss att kika in här på tråden och snacka om lite allt möjligt.

Jag tycker dock inte att dem som snackar om Tradera är OT. Dem köper ju MJ grejer där!

Ni andra får givetvis vara med och lära känna oss. Vi välkomnar alltid nya in till tråden. Men ni får då även respektera att vi redan har snackat om allt vi kan komma på om MJ så vi har "gått vidare" på ett sätt...
    Vi koncentrerar oss numera på allt positivt han tillförde världen, istället för att sitta och gråta över det som gått förlorat.

• kometen
    mona83 skrev 2009-08-16 22:47:24 följande:
    Allstå, skulle vi tjatra om Mj varje dag, vi gör ju det, men hela tiden. Vad skulle vi skriva till slut? Skulle ju ta slut med samtals ämnen
    hur skulle man få slut på samtalsämnen undrar jag?

40 år i spot-lightet pratar man nog inte upp på en månad
  • Bevabus

Men du, vi pratar om det vi kan komma på. Det var inte alla vi som levde under de där 50 åren som han fanns. Hoppa in i tråden och håll en schysst samtalsstämning, eller dra.

kometen skrev 2009-08-16 22:54:00 följande:
    hur skulle man få slut på samtalsämnen undrar jag?40 år i spot-lightet pratar man nog inte upp på en månad
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-16 22:48:49 följande:
    Jag är rätt uttråkad på allt detta snack om Tradera också, för jag köper inga Jackson prylar. Bara typ någon poster om jag hittar en fin. Jag är mest intresserad av att se det jag hittar på youtube och lyssna på musiken.Men jag kommenterar ju inte det ni snackar om heller så Man kan ju inte sitta i en sorgetråd och böla under flera tusen sidor. Om dessa personer hade läst tillbaka en bit så hade de sett det vi snackat om sedan innan. Vi har ju alla lärt känna varandra riktigt bra och jag tycker den här tråden är trevlig! Såklart vi blir lite OT ibland men vi håller oss ändå till ämnet. Inte tror jag att MJ skulle haft något emot att ett par tjejer blev vänner efter att ha sörjt hans död!
    håller med.. =)
  • Miss Monday

Sorry, jag trodde detta var ett diskutionsforum och att trådarna var till för alla med en åsik.

Ledsen om jag trampat någon på tårna.

• Bevabus

Precis! Många gånger när vi har snackat om te.x. Heath Ledger, Anna Nicole Smith eller David Hasselhoff så är det ju för att vi har relaterat deras liv till Michael Jackson. Det är inte som att vi bara bytte ämne helt plötsligt!

mona83 skrev 2009-08-16 22:50:54 följande:
    Det är ju därför vi blir lite ot ibland, men inte glömmer man Mj ändå. Återkommer ju till honom ändå
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson