• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    kometen skrev 2009-08-16 22:54:00 följande:
    hur skulle man få slut på samtalsämnen undrar jag?40 år i spot-lightet pratar man nog inte upp på en månad
    Ja det kanske man bara kan förstå om man skrivit ca 11000 inlägg, att vissa dagar blir det mera ot och visa andra dagar mera MJ
  • KikiBoo
    Miss Monday skrev 2009-08-16 22:55:51 följande:
    Sorry, jag trodde detta var ett diskutionsforum och att trådarna var till för alla med en åsik. Ledsen om jag trampat någon på tårna.
    Inte mina tår
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Det är helt OK att uttrycka en åsikt, men respektera oss bara.
    Just nu så snackar ni som att vi i tråden babblar om precis allt utom MJ,vilket inte är sant.
    Miss Monday skrev 2009-08-16 22:55:51 följande:

Sorry, jag trodde detta var ett diskutionsforum och att trådarna var till för alla med en åsik. Ledsen om jag trampat någon på tårna.
  • Miss Monday
    BooBoo skrev 2009-08-16 22:57:10 följande:
    Inte mina tår
    Ah, vilken tur.
  • Miss Monday
    Bevabus skrev 2009-08-16 22:57:35 följande:
    Det är helt OK att uttrycka en åsikt, men respektera oss bara. Just nu så snackar ni som att vi i tråden babblar om precis allt utom MJ,vilket inte är sant.Miss Monday skrev 2009-08-16 22:55:51 följande:
    Jag respekterar er till fullo! Det har jag inte sagt något om.
    Det jag hakat upp mig på är köphysterin och sen ser det rätt kul ut när man klickar på en tråd som ska handla om något men de senaste 2-3 sidorna handlar om något heeeelt annat.
  • mona83

Miss Monday skrev 2009-08-16 22:59:31 följande:

Jag respekterar er till fullo! Det har jag inte sagt något om. Det jag hakat upp mig på är köphysterin och sen ser det rätt kul ut när man klickar på en tråd som ska handla om något men de senaste 2-3 sidorna handlar om något heeeelt annat.
    2-3 sista sidorna ja, men dom andra 11000 då?
  • Bevabus

Hehe jo jag förstår det men nu har vi förklarat varför, eller hur?
    Så du är varmt välkommen att hoppa in och dela dina minnen av MJ med oss. Vi älskar att prata om allt som har med honom att göra, vi har bara plöjt igenom det mesta nu, det är allt

Miss Monday skrev 2009-08-16 22:59:31 följande:

Jag respekterar er till fullo! Det har jag inte sagt något om. Det jag hakat upp mig på är köphysterin och sen ser det rätt kul ut när man klickar på en tråd som ska handla om något men de senaste 2-3 sidorna handlar om något heeeelt annat.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson