• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-16 23:15:04 följande:
    Hade du sett den innan? It's really cool
    Ne jag tror inte det.
    Antingen så är den i min lååååånga loista under favoriter med Mj länkar eller så har jag missat den länken bara? Eller den kanske inte varit länkad?

Lika underbar röst som vanligt iaf
    Så svårt att tänka sig den lilla killen i Jackson5 bli vuxen och få en sån röst
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 23:16:36 följande:
    haha.. *drömmer mig bort i "In the closet"*
    Speceillt om han var med i drömmen i bara dom där badbyxorna som blivit länkad nåra gånger....
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-16 23:17:44 följande:
    Ne jag tror inte det. Antingen så är den i min lååååånga loista under favoriter med Mj länkar eller så har jag missat den länken bara? Eller den kanske inte varit länkad? Lika underbar röst som vanligt iaf Så svårt att tänka sig den lilla killen i Jackson5 bli vuxen och få en sån röst
    Jag har länkat den förut.. Tag sen nu
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-16 23:18:35 följande:
    Speceillt om han var med i drömmen i bara dom där badbyxorna som blivit länkad nåra gånger....
    haha, han är mer påklädd än så.. :/
    Men guu, jjag kollade på den där videon som BooBoo sände. Och kolla på 1:25 då han får ett hjärta i pannan och titta hans ögonbryn :P WOW. smälter :O
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-16 23:19:19 följande:
    Jag har länkat den förut.. Tag sen nu
    Då har jag nog missat den eller så har jag inte hunnit kolla på den så jag la den i mina favoriter
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 23:22:03 följande:
    haha, han är mer påklädd än så.. :/ Men guu, jjag kollade på den där videon som BooBoo sände. Och kolla på 1:25 då han får ett hjärta i pannan och titta hans ögonbryn :P WOW. smälter :O
    Mm
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson