• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Men alltså, varför inte starta en tråd och skriva att man ABSOLUT INTE får berätta om Mj saker man köpt.

• mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 23:02:30 följande:
    Ja jag måste ju iaf dela honom med säkert några miljoner till :O

Menar du inte 11400?
    Ja det måste ju jag med göra, tyvärr

Jo jag kollade inte hur många inlägg det var, visste att det iaf var 11000 inlägg men börjar närma oss 12000 ser jag
  • Brooke

Jag håller med BooBoo här. JÖSSES!

Lägg av nån gång. Antingen diskuterar ni saker om MJ och inte saker som ni inte tkr releterar till MJ vilket det oftast har gjort som Beverly har sagt.
    Alla namn vi har tagit upp har varit releterade till MJ pga att alla dog av en överdos av nå slag.
    Så lägg av och var lite trevliga, om ni inte accepterar vår vilja tkr jag ni ska göra er en egen tråd. Men jag stannar då här bland mina tösabitar som jag har lärt känna i snart 2 månader och jag verkligen älskar denna bunt med töser som har kommit hit och är stammisar i tråden.

• mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 23:07:31 följande:
    yepp vi är duktiga =) MJ måste vara stolta över oss Stammisar =)
    Han måste vara det
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 23:09:02 följande:
    jaa =) *herrejösses va trött jag blev*
    Jag borde vara trött, la mig fyra natten som var. Gjorde stan osäker .
  • mona83

Nu ska jag bli väldigt ot iaf, men jag ska titta på mina spöken innan jag lägger mig. Hemsökta hus , spännande värre

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson