• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Kibell skrev 2009-07-05 18:10:15 följande:
    Läste någonstan att det var en engelsk tidning som kom på det. MJ had gjort/sagt nåt och då hade dom undrat vad han had gjort för "wacko".Ska se om jag hittra det men har ju läst så mycket överallt senatse veckan att jag inte riktigt kommer ihåg vart
    OKi..
    Vet du varför han hade en handske på sig? Och sen har han ju haft som tejp bitar på endel av fingrarna
    Like this :
    fnewsmagazine.com/wp/wp-content/uploads/2009/06/michael-jackson-concert-2.jpg
    PÅ lillfingret, ringfingret och pekfingret.. ?
    Och detta med paraplyet äre för att han skulle skydda sig mot solen?
  • Kibell
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 18:14:59 följande:
    OKi.. Vet du varför han hade en handske på sig? Och sen har han ju haft som tejp bitar på endel av fingrarna Like this :fnewsmagazine.com/wp/wp-content/uploads/2009/...PÅ lillfingret, ringfingret och pekfingret.. ? Och detta med paraplyet äre för att han skulle skydda sig mot solen?
    Handsken och tejpen kanske en imagegrej? Paraplyt för att han led av vitiligo har jag läst han sagt. Hans hy skulle vara känslig.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Brooke
    Kibell skrev 2009-07-05 18:17:07 följande:
    Handsken och tejpen kanske en imagegrej? Paraplyt för att han led av vitiligo har jag läst han sagt. Hans hy skulle vara känslig.
    Jo iofs.. Men handsken och tejpen måste ju vara en imagegrej då..
  • Brooke
    Kibell skrev 2009-07-05 18:26:57 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.162158...Om du läser fjärde stycket "Thriller toppade fyra listor" längst ner står det hur han fick namnet Wacko Jacko.
    Tkr inte det står just VARFÖR det dem började kalla honom för Wacko Jacko :/ Bara dä att han hade sett en film och va något med elefantben :/
  • Kibell
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 18:34:35 följande:
    Tkr inte det står just VARFÖR det dem började kalla honom för Wacko Jacko :/ Bara dä att han hade sett en film och va något med elefantben :/
    Den brittiska tidningen undrade när MJ köpt rester av elefantmannens skelett om Jacko blivit wacko. På så sätt blev han kallad Wacko-Jacko.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Brooke
    Kibell skrev 2009-07-05 18:43:53 följande:
    Den brittiska tidningen undrade när MJ köpt rester av elefantmannens skelett om Jacko blivit wacko. På så sätt blev han kallad Wacko-Jacko.
    Hum oki :/
  • Bevabus

Han var duktig men alldeles för "trög" och långsam i sina rörelser. MJ var så otroligt kvick när han dansade så det är svårt att hänga med...
    Dessutom så hatar jag Madonna så jag kanske tar ut lite av min ilska på dansaren när jag ser henne
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 18:39:12 följande:

www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5472707...Här hyllar Madonna, Michael Jackson.. En dansare gestaltar Michael Jackson, om ni frågar mig va detta ingenting jämfört med sjävlaste King Of pop..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson