• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-05 19:19:30 följande:
    Han var duktig men alldeles för "trög" och långsam i sina rörelser. MJ var så otroligt kvick när han dansade så det är svårt att hänga med...Dessutom så hatar jag Madonna så jag kanske tar ut lite av min ilska på dansaren när jag ser henne Sandra Örebro skrev 2009-07-05 18:39:12 följande:
    Jo men visst va han.. väldigt långsam i rörelserna. Som du säger MJ tänkte inte ens när han dansade har jag sett. Han sa att många dansare räknar, men han dansade med hjärtat =)
  • Bevabus

Jo jag är också dansare så jag förstår vad han menar, men den regeln gäller ju alla dansare så det var han inte unik med att tänka på, så att säga det gäller bara att klura ut den "hemligheten".
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 19:24:22 följande:

Jo men visst va han.. väldigt långsam i rörelserna. Som du säger MJ tänkte inte ens när han dansade har jag sett. Han sa att många dansare räknar, men han dansade med hjärtat =)
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-05 19:29:08 följande:
    Jo jag är också dansare så jag förstår vad han menar, men den regeln gäller ju alla dansare så det var han inte unik med att tänka på, så att säga det gäller bara att klura ut den "hemligheten". Sandra Örebro skrev 2009-07-05 19:24:22 följande:
    Jo jag förstår det oxå... Det är nog många som gör fel när de dansar är att räkna istället för att dansa från hjärtat
  • Bevabus

Precis
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 19:41:41 följande:

Jo jag förstår det oxå... Det är nog många som gör fel när de dansar är att räkna istället för att dansa från hjärtat
  • KikiBoo

syrran min var ut i uppsala igår.
    Hon berätta att dom kört MASSVIS med Michael låtar. Hon röjde loss till Thriller

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

är det bara för mig som youtube vägrar visa nå michael-klipp från dokumentärer och grammy-talet? säg inte att de har tagits bort...

• Grönsiska
    Bevabus skrev 2009-07-05 11:34:18 följande:
    haha man vill ju gärna tro att man hade agerat hur cool som helst, men så hade nog inte fallet varit
    He he Michael hade inte heller varit cool då, han hade tyckt det var jättepinsamt. Tydligen så klarade han inte av att uppträda så för bara ett fåtal.
  • Bevabus

haha näe men vem gör det? det är ju betydligt pinsammare att uppträda för 2 personer än för 2000

Grönsiska skrev 2009-07-05 20:58:38 följande:
    He he Michael hade inte heller varit cool då, han hade tyckt det var jättepinsamt. Tydligen så klarade han inte av att uppträda så för bara ett fåtal.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson