• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

om svt sänder begravningen så kommer jag spela in allt plus begravningen fasten jag kollar på det.. :P Det är ju 8a timmar emellan oss och LA, då är klockan 10 i LA Och här 16:00

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-05 14:23:15 följande:
    Jo men jag menade att, begravningen kommer sändas så att det krockar med tiderna då de sänder dokumentärerna och det. Tyvärr :/
    ok..

har ni sett detta...MJ konsert kanske blir av, fast att andra artister sjunger hans låtar istället

video.msn.com/&vid=461fb9e0-9523-4841-9fc0-314250ae8bfc&from=SVSE_WOWTV&tab=m1193650393955
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 14:39:34 följande:
    Har ni sett att Michael kommer begravas utan sin hjärna? www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art... Tror du många kommer gå på det?
    Joo jag läste förut att familjen fick tillbaka kroppen men att hjärnan skulle behållas.
    Snälla rara.
    Undra hur mkt dom har förstört hans kropp.
    Riktigt tragiskt.

Det finns riktigt motbjudande reportrar.
    Låt han va. Och om han hade en flickvän. Och om han var gay.. Liiiiite privatliv ffs!

Det var inte alls länge som som artister hyllade MJ och gjorde om hans låtar. Har ni hört några? Fergie gör t ex Bad.
    Wanna be startin' somethin' med Akon är rätt svängig
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Jag har sett videon nu och tycker fortfarande att han verkar helt oskyldig ut. När man läser texten så förväntar man sig att videon ska vara mycket värre än vad den är. Det syntes på honom att han helt enkelt inte hade lust att snacka om de där anklagelserna nå mera och det förstår jag. Jag menar, där var det typ tre år sedan den första anklagelsen, så han var nog redigt trött på det. Det jag dock inte förstår är varför de hade ett förhör med honom så sent efter att han hade blivit anklagad :S runt 1996 så var väl den första rättegången över? Eller?

Bevabus skrev 2009-07-05 15:10:41 följande:
    www.newsoftheworld.co.uk/news/391017/Michael-...Här är klippet där han förhörs, jag har inte sett det själv, ska kolla på det strax
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-05 15:20:58 följande:
    Jag har sett videon nu och tycker fortfarande att han verkar helt oskyldig ut. När man läser texten så förväntar man sig att videon ska vara mycket värre än vad den är. Det syntes på honom att han helt enkelt inte hade lust att snacka om de där anklagelserna nå mera och det förstår jag. Jag menar, där var det typ tre år sedan den första anklagelsen, så han var nog redigt trött på det. Det jag dock inte förstår är varför de hade ett förhör med honom så sent efter att han hade blivit anklagad :S runt 1996 så var väl den första rättegången över? Eller?
    Hmm ja det är ju en bra fråga.. Jag vet faktiskt inte..
    Tkr så synd om honom när de frågar så pass mkt om hans privatliv =(
    BooBoo skrev 2009-07-05 15:19:56 följande:
    Joo jag läste förut att familjen fick tillbaka kroppen men att hjärnan skulle behållas. Snälla rara. Undra hur mkt dom har förstört hans kropp. Riktigt tragiskt.Det finns riktigt motbjudande reportrar. Låt han va. Och om han hade en flickvän. Och om han var gay.. Liiiiite privatliv ffs! Det var inte alls länge som som artister hyllade MJ och gjorde om hans låtar. Har ni hört några? Fergie gör t ex Bad. Wanna be startin' somethin' med Akon är rätt svängig
    Håller med.. PÅ skivan Thriller, så finns det en låt med Fergie då han sjunger Beat it. Och Akon wanna be startin' somethin'. Kanye West sjunger Bille Jean :P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson