• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 15:11:31 följande:
    www.expressen.se/1.1626082?articlePopup=true Här är exklusiva bilder på Michael och barnen =)
    Bevabus skrev 2009-07-05 15:26:32 följande:
    Urgulliga bilder www.newsoftheworld.co.uk/showbiz/michael_jack...
    Fina bilder

Hoppas nu efter begravningen att media låter barnen vara ifred.
    Who knows. I framtiden nångång så kankse dom gör en intervju.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

åååååh va arg jag blir nu.
    För ca två år sen så bokmärkte jag en MJ konser från MSN video. Nu har dom tagit bort den

• Bevabus

Ja jag har tänkt på det, att någon av dem lär ju ge ut en bok en dag; "Min pappa, Michael Jackson". Jag satsar en hundring på det

BooBoo skrev 2009-07-05 15:33:58 följande:
    Fina bilder Hoppas nu efter begravningen att media låter barnen vara ifred.Who knows. I framtiden nångång så kankse dom gör en intervju.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-05 15:33:58 följande:
    Fina bilder Hoppas nu efter begravningen att media låter barnen vara ifred.Who knows. I framtiden nångång så kankse dom gör en intervju.
    Jag tvivlar starkt på att de kommer låta barnen vara ifred. Så fort fotograferna i USA får en chans att fota dem så kommer de göra det och säkert skriva något med Michael... Skulle inte alls förvåna mig :/
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-05 15:38:50 följande:
    åååååh va arg jag blir nu.För ca två år sen så bokmärkte jag en MJ konser från MSN video. Nu har dom tagit bort den
    De kan ju inte ha allt kvar hur länge som helst :/ Vilket är synd
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-05 15:39:07 följande:
    Ja jag har tänkt på det, att någon av dem lär ju ge ut en bok en dag; "Min pappa, Michael Jackson". Jag satsar en hundring på det
    Helt klart.
    Och göra intervju hos Oprah
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 15:41:06 följande:
    De kan ju inte ha allt kvar hur länge som helst :/ Vilket är synd
    Men jooooooooooooooooo det kan dom vissteeeeeeeee....
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-05 15:39:07 följande:
    Någon form av bok eller liknande kommer komma ut när de har kommit upp i tonåren. Alltså kommer upp i 15 års ålder eller nått liknande.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson