• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    guild skrev 2009-07-04 22:52:17 följande:
    ...visst är han ärlig... och när jag ser hur han tolkat sången, så förstår jag så väl hur han kände det. Det fanns ingen plats för honom i denna hårda värld.  
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:06:25 följande:

sandra-omsandrasliv.blogspot.com/ Här kan ni se bilden som michael Själv har måålat.. Försökte hitta den på Google men lyckades inte

han satt säkert ofta så under sin barndom
  • beadis

sitter och dagdrömmer....tänk er om man hade fått en privat konsert av MJ...att han bara sjöng och dansade för MIG och ingen annan...jag hade nog svimmat, helt klart svimmat

• Bevabus

haha man vill ju gärna tro att man hade agerat hur cool som helst, men så hade nog inte fallet varit

snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 11:06:45 följande:
    sitter och dagdrömmer....tänk er om man hade fått en privat konsert av MJ...att han bara sjöng och dansade för MIG och ingen annan...jag hade nog svimmat, helt klart svimmat
  • Bevabus

Ni som missade SVT:s (inte sådär jättebra) dokumentär om MJ förut kan se den på svt2 kl 23:15 ikväll!

• guild

ni mejlar väl svt och tv4 och att sända begravningen...?!

(¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Bevabus

jajamen!! tänker sno syrrans mejl också o skicka därifrån mohaha

guild skrev 2009-07-05 11:58:09 följande:
  • Brooke
    guild skrev 2009-07-05 11:58:09 följande:
    Det har jag redan gjort. Har skrivit till SVT, Tv4, TV3, kanal5
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson