• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • m0e

Godkväll!
    Jösses vad ni har skrivit då Jag var borta hela gårdagen å de va då en himla massa sidor att läsa ikapp

Appropå Michaels snygghet så kan jag ju säga såhär; jag hade en väldigt bra killkompis när jag var liten. När vi började komma upp i 5-årsåldern så kände jag mig lite så där.. tja.. konstig när jag tittade på honom. Jag blev glad och det pirrade lite så där skojjigt i kroppen Jag fick samma känsla när jag tittade på mina (läs min mammas ) inspelade musikvideos och fick se Michael sjunga. Senare kom jag fram till att jag nog var kär! De var min(-a) första kärlek(-ar) Känner mig fortfarande så där pirrig och glad när jag får se honom sjunga. Hans musik gör mig glad helt enkelt!

Lägger in två klipp..

För det första så är han urhet
    För det andra så är det en underbar låt!
    Och för det tredje så är det bara Michael som lyckas göra en 'paljettkroppsstrumpa' med tillhörande boots sexigt

Och så det här..

My god! Vilka inledningar han gjorde! HÖR JUBLET! Och inse så stor han var..
    Jag skulle kunna sälja min själ i utbyte mot att få se honom live och nu är det ju såklart försent..

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-05 22:00:10 följande:

usch det här är nog den sämsta hyllningen till Michael jag sett..
    Uuuuussssh, hans röst passar inte alls till den låten
  • Bevabus

Bubbles är 26 år och bor på ett djurhem Det har stått mycket om honom i tidningarna så om du googlar eller söker på Aftonbladet eller Expressen så får du upp de senaste artiklarna

Fröken Juni skrev 2009-07-05 22:01:57 följande:

Den har jag inte sett, så den ska jag titta på.Nån som vet om Bubbles, hans apa? Lever Bubbles fortfarande och om, vem tar hans om den nu?
  • beadis

usch det här är nog den sämsta hyllningen till Michael jag sett..
    men är det från efter hans död..det står ju 2006 på klippet?
  • Bevabus

Om du hittar del 2 där till höger i spalten så ser du hans tacktal han blev ju hyllad många gånger under sin livstid.

Det här är min favorit!
    Del 1

Del 2

(fortsätt kolla även fast bilden blir svart!)

snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 22:04:01 följande:
    men är det från efter hans död..det står ju 2006 på klippet?
  • beadis
    m0e skrev 2009-07-05 22:02:42 följande:
    Godkväll! Jösses vad ni har skrivit då Jag var borta hela gårdagen å de va då en himla massa sidor att läsa ikapp Appropå Michaels snygghet så kan jag ju säga såhär; jag hade en väldigt bra killkompis när jag var liten. När vi började komma upp i 5-årsåldern så kände jag mig lite så där.. tja.. konstig när jag tittade på honom. Jag blev glad och det pirrade lite så där skojjigt i kroppen Jag fick samma känsla när jag tittade på mina (läs min mammas ) inspelade musikvideos och fick se Michael sjunga. Senare kom jag fram till att jag nog var kär! De var min(-a) första kärlek(-ar) Känner mig fortfarande så där pirrig och glad när jag får se honom sjunga. Hans musik gör mig glad helt enkelt! Lägger in två klipp..

För det första så är han urhet För det andra så är det en underbar låt! Och för det tredje så är det bara Michael som lyckas göra en 'paljettkroppsstrumpa' med tillhörande boots sexigt Och så det här..

My god! Vilka inledningar han gjorde! HÖR JUBLET! Och inse så stor han var.. Jag skulle kunna sälja min själ i utbyte mot att få se honom live och nu är det ju såklart försent..
    Oh my LORD, vilken rysning (av välbehag) jag fick i det andra klippet när han hoppade upp i början...HOT HOT HOT IN HERE
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-05 22:06:51 följande:
    Om du hittar del 2 där till höger i spalten så ser du hans tacktal han blev ju hyllad många gånger under sin livstid. Det här är min favorit! Del 1

Del 2

Jo det är klart...han fick väl massor av hyllningar o priser
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-05 22:06:51 följande:
    Om du hittar del 2 där till höger i spalten så ser du hans tacktal han blev ju hyllad många gånger under sin livstid. Det här är min favorit! Del 1

Del 2

han sa ALLTID...I love you..och publiken skriker I love you...och han skriker.. I LOVE YOU MORE!!!
  • m0e
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 22:07:32 följande:
    Oh my LORD, vilken rysning (av välbehag) jag fick i det andra klippet när han hoppade upp i början...HOT HOT HOT IN HERE
    Härligt va!?
  • m0e

det här är nog den sämsta hyllningen till Michael jag sett..
    Hahaha det var väl därför jublet helt plötsligt gick från mycket till lite när han började sjunga
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson