• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

jag sitter och lyssnar på hans demo versioner på spotify

• m0e

Förresten.. ni har väl upptäckt HQ knappen på youtube? Det var typ.. i förrgår som jag såg att den ens existerade! Allt blev helt plötsligt så mycket bättre med bara ett litet klick

• KikiBoo
    m0e skrev 2009-07-05 22:02:42 följande:
    Godkväll! Jösses vad ni har skrivit då Jag var borta hela gårdagen å de va då en himla massa sidor att läsa ikapp Appropå Michaels snygghet så kan jag ju säga såhär; jag hade en väldigt bra killkompis när jag var liten. När vi började komma upp i 5-årsåldern så kände jag mig lite så där.. tja.. konstig när jag tittade på honom. Jag blev glad och det pirrade lite så där skojjigt i kroppen Jag fick samma känsla när jag tittade på mina (läs min mammas ) inspelade musikvideos och fick se Michael sjunga. Senare kom jag fram till att jag nog var kär! De var min(-a) första kärlek(-ar) Känner mig fortfarande så där pirrig och glad när jag får se honom sjunga. Hans musik gör mig glad helt enkelt! Lägger in två klipp..
    " target="_blank">

För det första så är han urhet För det andra så är det en underbar låt! Och för det tredje så är det bara Michael som lyckas göra en 'paljettkroppsstrumpa' med tillhörande boots sexigt Och så det här..
    " target="_blank">

My god! Vilka inledningar han gjorde! HÖR JUBLET! Och inse så stor han var.. Jag skulle kunna sälja min själ i utbyte mot att få se honom live och nu är det ju såklart försent..
    Jag var oxo heltgalet kär. Han hade ingen aning om det men vi skulle gifta oss
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-05 22:18:14 följande:
    Jag var oxo heltgalet kär. Han hade ingen aning om det men vi skulle gifta oss
  • Bevabus

haha den har jag upptäckt för väldigt länge sen, men det fanns en tid då jag inte heller fattade vad den stor för

m0e skrev 2009-07-05 22:17:20 följande:
    Förresten.. ni har väl upptäckt HQ knappen på youtube? Det var typ.. i förrgår som jag såg att den ens existerade! Allt blev helt plötsligt så mycket bättre med bara ett litet klick
  • Bevabus

aa i vanliga fall tycker jag det är drygt när folk gör så i tal. Att fansen avbryter dem mitt i när de säger något viktigt. Men MJ hanterade det bra ändå och lät de inte skrika för länge så man blev uttråkad han gav dem det de ville ha och sen fick det vara nog liksom, men på ett snällt sätt

snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 22:12:51 följande:
    han sa ALLTID...I love you..och publiken skriker I love you...och han skriker.. I LOVE YOU MORE!!!
  • Bevabus

Jämför det här uppträdandet med Chris Browns. Såå mycket bättre!! Klockrena danssteg och inte ens falsk ton trots att han sjunger live. Chris sjöng falskt, dansade konstigt (synd för han är ju en grym dansare i vanliga fall) och hade en fånig tjej på scenen...en modern variant liksom, betydligt sexigare. Hon kunde inte bara vara vanlig...

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-05 22:19:58 följande:
    aa i vanliga fall tycker jag det är drygt när folk gör så i tal. Att fansen avbryter dem mitt i när de säger något viktigt. Men MJ hanterade det bra ändå och lät de inte skrika för länge så man blev uttråkad han gav dem det de ville ha och sen fick det vara nog liksom, men på ett snällt sätt
    och alltid med sitt vackra leende....FAN varför skulle han gå och dö...blir så ledsen när jag tänker hur hans liv kunde varit...
  • beadis

jag önskar att jag kunde länka till er från hans demo version..när han sjunger billie jean HEMMA...han freestylar helt o hållet i delar av låten..låter så underbart

• beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 22:23:24 följande:
    jag önskar att jag kunde länka till er från hans demo version..när han sjunger billie jean HEMMA...han freestylar helt o hållet i delar av låten..låter så underbart
    alltså från spotify, men ni som har det....lyssna på demo versionerna
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson