• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Skönt ändå att TV4 säger att om de sänder något så sänder de Yes! Härligt! Nu hoppas vi bara att dem gör det också..
    Så konstigt bara eftersom att det här var inte alls det som tv-cheferna gick ut i TV och sa!! :S

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-05 22:41:48 följande:
    aha oki, ja försök gärna
    nu har jag skrivit det på den tråden..så får vi se om ngn vänlig själ kan hjälpa till
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-05 22:41:00 följande:
    "Familjen Jackson har ännu inte bestämt ifall de kommer att tillåta några tv-sändningar över huvud taget. Finns det något att sända så sänder vi. Ta det lugnt."Jag fick samma svar av TV4 haha
    Fick det där oxå om du inte såg det förut =)
    Har du lyssnat på låten??
  • Bevabus

I know, därför jag skrev att jag fick samma
    Vilken låt?

Sandra Örebro skrev 2009-07-05 22:44:02 följande:

Fick det där oxå om du inte såg det förut =) Har du lyssnat på låten??
  • m0e
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 22:24:34 följande:
    alltså från spotify, men ni som har det....lyssna på demo versionerna
    Jag har jagat spotify huuuur länge som helst. Brorsan har en kompis som kan invita men jag får ju aldrig tag i honom!! Sen så kan man tydligen maila till spotify så skickar de en invite när de har tid. Jag har fortfarande inte fått nån och det var veckor sedan jag mailade :/ Så jag väntar otåligt..

Däremot så kan jag ju tipsa om listen.grooveshark.com/ för er som inte har spotify Det är lite svårare att söka men oftast så hittar man det mesta. Jag lyckades då hitta en himla massa billie jean demos där
    BooBoo skrev 2009-07-05 22:30:28 följande:
    Tror jag hört den.. Hmmm

Jag vi göra upp det utanför eller? När jag väckte sambon dagen jag fick reda på att han gtt bort så ja jag att min man har dött Usch.. det känns än i hjärtat.Låten For allt time lyssnar jag ofta på. HÖGT!
    Visst kom an bara
    Ja visst känns det i hjärtat. Min mamma var förbi idag precis när de höll på med top 10 på Mtv (de har spelat MJ på top 10 hela veckan för att hedra ). Vi satt och tittade och kunde inte tro att det var sant.. det har liksom inte sjunkit in riktigt ordentligt än. Min mamma är också ett 'fan'. Det var hon som förde in honom i mitt liv.. så där satt vi en stund och deppade ihop. Tragiskt..
    Det konstiga är att jag blir så himla glad av hans musik förutom när jag hör 'will you be there'. Jag vet inte vad det är men den får mig alltid att fälla en liten tår
  • Bevabus

Åh det har jag helt missat! Är det den som går kl 10?? Hoppas att de fortsätter visa imorron, då ska jag banda

m0e skrev 2009-07-05 22:44:38 följande:
    Min mamma var förbi idag precis när de höll på med top 10 på Mtv (de har spelat MJ på top 10 hela veckan för att hedra ).
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-05 22:47:12 följande:
    Åh det har jag helt missat! Är det den som går kl 10?? Hoppas att de fortsätter visa imorron, då ska jag banda
    imorrn menar du inte på tisdag??
  • beadis

jag fick oxå två mail tillbaka från tv4, men inget från svt

Familjen Jackson har ännu inte bestämt ifall de kommer att tillåta några tv-sändningar över huvud taget. Finns det något att sända så sänder vi. Ta det lugnt.

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-05 22:42:57 följande:
    Skönt ändå att TV4 säger att om de sänder något så sänder de Yes! Härligt! Nu hoppas vi bara att dem gör det också.. Så konstigt bara eftersom att det här var inte alls det som tv-cheferna gick ut i TV och sa!! :S
    men kan de inte mena klipp oxå..inte hela begravningen?
  • Bevabus

Top 10 visas varje morgon kl 10..

Sandra Örebro skrev 2009-07-05 22:47:55 följande:

imorrn menar du inte på tisdag??
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson