snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 22:24:34 följande:
alltså från spotify, men ni som har det....lyssna på demo versionerna
Jag har jagat spotify huuuur länge som helst. Brorsan har en kompis som kan invita men jag får ju aldrig tag i honom!! Sen så kan man tydligen maila till spotify så skickar de en invite när de har tid. Jag har fortfarande inte fått nån och det var veckor sedan jag mailade :/ Så jag väntar otåligt..
Däremot så kan jag ju tipsa om
listen.grooveshark.com/ för er som inte har spotify

Det är lite svårare att söka men oftast så hittar man det mesta. Jag lyckades då hitta en himla massa billie jean demos där

BooBoo skrev 2009-07-05 22:30:28 följande:
Tror jag hört den.. Hmmm
Jag vi göra upp det utanför eller? När jag väckte sambon dagen jag fick reda på att han gtt bort så ja jag att min man har dött Usch.. det känns än i hjärtat.Låten For allt time lyssnar jag ofta på. HÖGT!
Visst kom an bara
Ja visst känns det i hjärtat. Min mamma var förbi idag precis när de höll på med top 10 på Mtv (de har spelat MJ på top 10 hela veckan för att hedra

). Vi satt och tittade och kunde inte tro att det var sant.. det har liksom inte sjunkit in riktigt ordentligt än. Min mamma är också ett 'fan'. Det var hon som förde in honom i mitt liv.. så där satt vi en stund och deppade ihop. Tragiskt..
Det konstiga är att jag blir så himla glad av hans musik förutom när jag hör 'will you be there'. Jag vet inte vad det är men den får mig alltid att fälla en liten tår