• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • m0e
    BooBoo skrev 2009-07-05 22:18:14 följande:
    Jag var oxo heltgalet kär. Han hade ingen aning om det men vi skulle gifta oss
    Nej nej, det var ju JAG och han som skulle gifta oss

Beverly- Haha ja jag gissade nästan på att 'alla andra' hade upptäckt den där knappen utom jag! Så jag drog mig nästan lite för att påpeka det. Pinsamt ju men jag kan ju inte heller låta er gå miste om den ifall det nu var så att nån hade missat den Det blev ju enorm skillnad!
  • Bevabus

Jag kan liksom inte fatta att han är död :S när jag tittar på bilderna av hans sista tal så kan jag förstå det. Han såg så svag ut då..men för mig är Michael som vi ser på youtube-klippen en helt annan människa. Känns jättemysko :S

snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 22:21:38 följande:
    och alltid med sitt vackra leende....FAN varför skulle han gå och dö...blir så ledsen när jag tänker hur hans liv kunde varit...
  • Bevabus

Sant

m0e skrev 2009-07-05 22:24:47 följande:
    Beverly- Haha ja jag gissade nästan på att 'alla andra' hade upptäckt den där knappen utom jag! Så jag drog mig nästan lite för att påpeka det. Pinsamt ju men jag kan ju inte heller låta er gå miste om den ifall det nu var så att nån hade missat den Det blev ju enorm skillnad!
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 22:23:24 följande:
    jag önskar att jag kunde länka till er från hans demo version..när han sjunger billie jean HEMMA...han freestylar helt o hållet i delar av låten..låter så underbart
    Tror jag hört den.. Hmmm
    m0e skrev 2009-07-05 22:24:47 följande:
    Nej nej, det var ju JAG och han som skulle gifta oss Beverly- Haha ja jag gissade nästan på att 'alla andra' hade upptäckt den där knappen utom jag! Så jag drog mig nästan lite för att påpeka det. Pinsamt ju men jag kan ju inte heller låta er gå miste om den ifall det nu var så att nån hade missat den Det blev ju enorm skillnad!
    Jag vi göra upp det utanför eller?
    När jag väckte sambon dagen jag fick reda på att han gtt bort så ja jag att min man har dött
    Usch.. det känns än i hjärtat.
    Låten For allt time lyssnar jag ofta på. HÖGT!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-05 22:28:25 följande:
    Jag kan liksom inte fatta att han är död :S när jag tittar på bilderna av hans sista tal så kan jag förstå det. Han såg så svag ut då..men för mig är Michael som vi ser på youtube-klippen en helt annan människa. Känns jättemysko :S
    ja, visst känns det helmysko...precis om att ngn snart kommer att berätta att det var inte MJ som låg i den där ambulansen...har den bilden fastklistrad i mitt huvud
  • Bevabus

är det denna?

snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 22:24:34 följande:
    alltså från spotify, men ni som har det....lyssna på demo versionerna
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-05 22:32:24 följande:
    är det denna?

nej...i denna version som finns på spoti...mumlar han på vissa ställen...liksom jammar för sig själv, vet inte riktigt vad han ska sjunga på vissa ställen...precis som om han kommer på texten medans han sjunger...det finns en tråd här på fl där folk som har spotify plus kan länka därifrån...jag har tyvärr inte det...men ajg kan försöka få ngn att länka på den tråden här om ni vill?
  • Bevabus

"Familjen Jackson har ännu inte bestämt ifall de kommer att tillåta några tv-sändningar över huvud taget. Finns det något att sända så sänder vi. Ta det lugnt."

Jag fick samma svar av TV4 haha

• Bevabus

aha oki, ja försök gärna

snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 22:39:14 följande:
    nej...i denna version som finns på spoti...mumlar han på vissa ställen...liksom jammar för sig själv, vet inte riktigt vad han ska sjunga på vissa ställen...precis som om han kommer på texten medans han sjunger...det finns en tråd här på fl där folk som har spotify plus kan länka därifrån...jag har tyvärr inte det...men ajg kan försöka få ngn att länka på den tråden här om ni vill?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson