• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-05 23:34:52 följande:
    Drömde om han gjorde jag förr. Vilka drömmar. Nono, inte sååååånt Ni borde lyssna HÖGT på For all time. Han sjunger rakt in i ens hjärta..
    ok, då gör jag det igen..ska man blunda oxå?
  • KikiBoo

Om du vill. Men HÖGT ska det vara. Den har gått på reapet här hemma sen han gick bort Jag blir alltid lessen i ögat när jag hör den..
    Älskar den låten!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 23:27:58 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 23:26:34 följande:
    man blir så jävla besviken bara...bläääääää att han är död
    Ja klart som sjutton. Natten då han dog så drömde jag helt underbart om honom, när jag vaknade igen så vart jag så jävla besviken så jag höll på att dö..
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-05 23:39:26 följande:
    Om du vill. Men HÖGT ska det vara. Den har gått på reapet här hemma sen han gick bort Jag blir alltid lessen i ögat när jag hör den.. Älskar den låten!
    Nu har jag lyssnat färdigt...ohhh Gud
    varför tog du en av dina finaste änglar bort från oss, så tidigt?
    Han gjorde så mkt gott i denna världen, tänk om ALLA kunde ha sett det
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-05 23:41:45 följande:

Ja klart som sjutton. Natten då han dog så drömde jag helt underbart om honom, när jag vaknade igen så vart jag så jävla besviken så jag höll på att dö..
    ja, jag vet, du berättade det...NÄR ska man fatta, NÄR ska det börja släppa, denna sorgsenhet? Varje dag pysslar man ju med en massa annat, men hur ofta som helst går mina tankar till honom
  • Fröken Juni

Jag sitter och kollar på minnesspecialen nu.

• Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 23:44:23 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 23:41:45 följande:
    ja, jag vet, du berättade det...NÄR ska man fatta, NÄR ska det börja släppa, denna sorgsenhet? Varje dag pysslar man ju med en massa annat, men hur ofta som helst går mina tankar till honom
    Samma här.. Eftersom jag lyssnar iprincip bara på han nu så tänker jag på han hela tin :O
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-05 23:46:13 följande:

Samma här.. Eftersom jag lyssnar iprincip bara på han nu så tänker jag på han hela tin :O
    jag vet..min man håller på att bli galen..det är bara hans låtar som går...och det kommer de säkert göra ett tag till...men det kanske blir bättre när han har begravts el?
  • Fröken Juni
    Bevabus skrev 2009-07-05 22:03:02 följande:
    Bubbles är 26 år och bor på ett djurhem Det har stått mycket om honom i tidningarna så om du googlar eller söker på Aftonbladet eller Expressen så får du upp de senaste artiklarnaFröken Juni skrev 2009-07-05 22:01:57 följande:
    Åhh tack för infon. Jag bara undrade hur det var med honom.
  • m0e

Fru X skrev 2009-07-05 23:28:34 följande:

Ett stort geni! Vilken dansare!Jag var 12 år när han slog igenom, 13 när Thriller kom, vilken revolution DET var!Han fanns med under min tonårstid, jag tränar till hans musik...RIP MJ!
    Jag är lite smått avundsjuk på er alla som är 'gamla' nog att ha varit med på hans storhetstid eller vad man nu ska säga.
    Träningsmusik.. bra tips! Själv lyssnar jag alltid på honom när jag städar
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson