• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

va jag älskar detta klippet...ngn annan länkade ju om det innan men jag gör det igen..kolla in 1:50 och speciellt 2:55

• Brooke
    m0e skrev 2009-07-05 23:54:46 följande:
    Fru X skrev 2009-07-05 23:28:34 följande:
    Jag är lite smått avundsjuk på er alla som är 'gamla' nog att ha varit med på hans storhetstid eller vad man nu ska säga. Träningsmusik.. bra tips! Själv lyssnar jag alltid på honom när jag städar
    Ska lägga in alla hans musik på min mobil och sen ska jag ut och springa :P
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 23:47:46 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 23:46:13 följande:
    jag vet..min man håller på att bli galen..det är bara hans låtar som går...och det kommer de säkert göra ett tag till...men det kanske blir bättre när han har begravts el?
    Får hoppas på det. Men tänker inte lämna ifrån mig hans låtar på långa vägar.
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 23:55:33 följande:
    va jag älskar detta klippet...ngn annan länkade ju om det innan men jag gör det igen..kolla in 1:50 och speciellt 2:55

Det var jag som länkade..
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-05 23:59:25 följande:

Det var jag som länkade..
    han visar verkligen hans känslosamma sida i 2:55..tjejen måste ju ha ÖST över kärlek till honom, eftersom han bryter ihop så, jag önskar att jag skulle få säga ngr kärlekens ord till honom men
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 00:01:30 följande:
    han visar verkligen hans känslosamma sida i 2:55..tjejen måste ju ha ÖST över kärlek till honom, eftersom han bryter ihop så, jag önskar att jag skulle få säga ngr kärlekens ord till honom men
    Mm hon säger säkert att hon älskar honom och hans musik..
    Skulle oxå göra det om man hade fått chansen. Han är en sån unik person, de har jag alltid tyckt. Han är en verkligen speciell person oxå.. Det är sannslöst så mkt han har stått ut med alla dessa år..
  • KikiBoo
    Fröken Juni skrev 2009-07-05 23:45:44 följande:
    Jag sitter och kollar på minnesspecialen nu.
    är de den som gick på ettan?
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 23:42:50 följande:
    Nu har jag lyssnat färdigt...ohhh Gud varför tog du en av dina finaste änglar bort från oss, så tidigt? Han gjorde så mkt gott i denna världen, tänk om ALLA kunde ha sett det
    Mmmm

Ja Michael är skitbra träningsmusik

Ja ibland önskar jag oxo att jag kankse var 10 år äldre eller nåt.
    Iofs när jag började lyssna på han så var det från Off the wall och Thriller som jag började.. Sen in på Bad. Men ändå, jag var jue en liten skit.
    Öff!

Nu ska jag kolla vidare på The Jacksons: American Dream
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 23:55:33 följande:
    " target="_blank">

Det sulle vart JAG där uppe. JAG JAG JAG!
    från 4.40 o framåt. Den biten har jag alltid älskat. Den lixom.. oooh.. Helt. ååhw!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 00:01:30 följande:
    I den låten kan man verkligen höra hur MKT kärlek han har över till alla.. Det är helt sjukt.. Hur mkt känslor en man i sina bästa dar kan ha :O Helt sjukt..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson