• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

www.aftonbladet.se/webbtv/
    och så får du klicka dig fram till där det står att dem sänder live från staples center

Dior skrev 2009-07-06 16:07:17 följande:
    Var är det du tittar någonstans? Vill ju också se
  • Bevabus

Varför slösar jag bort mitt värdefulla liv på att titta på den här skiten? *Stänger av*

• Dior
    Bevabus skrev 2009-07-06 16:08:52 följande:
    www.aftonbladet.se/webbtv/och så får du klicka dig fram till där det står att dem sänder live från staples center
    Åh tack så mkt....men kommer sverige att sända ngt i morgon eller?
  • beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 16:08:39 följande:

Tack Han var en så stor artist och det är inte lätt att skriva om honom nu utan att bli ledsen.
    Ja, jag vet..känner likadant!

Han var världens bästa artist och verkade vara en sån underbar person också....INGEN kommer någonsin att matcha hans talang, eftersom det inte BARA var talang när det gällde MJ, han gjorde så mkt gott för världens, speciellt för barnen...så himla sorgligt att han dog

Nu visar de lite mer på aftonbladet
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 16:12:50 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 16:08:39 följande: Ja, jag vet..känner likadant! Han var världens bästa artist och verkade vara en sån underbar person också....INGEN kommer någonsin att matcha hans talang, eftersom det inte BARA var talang när det gällde MJ, han gjorde så mkt gott för världens, speciellt för barnen...så himla sorgligt att han dog Nu visar de lite mer på aftonbladet
    nä, han var så mycket mer än bara artist, en stor människa med ett stort hjärta. Och du har rätt, ingen kan någonsin matcha hans talang, vare sig dansen eller sången eller utstrålning på scen.
  • Envis

AB verkar ju mest ha slängt upp lite kameror som de växlar mellan.. Varför förstår jag inte riktigt.. För det händer ju inte direkt nåt..

• beadis
    Envis skrev 2009-07-06 16:15:40 följande:
    AB verkar ju mest ha slängt upp lite kameror som de växlar mellan.. Varför förstår jag inte riktigt.. För det händer ju inte direkt nåt..
    hahahahahaaa...är det ingen annan som finner detta lite meningslöst av aftonbladet...lite bättre än så kan de väl el?
  • beadis

att se lite ballonger fladra....o ett blomhav...JA, vi vet att han är död...men NÅGOT mer har ni väl att visa

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson