• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

nej, jag måste gå in på toa...jag kan inte visa att jag gråter inför min man för MJ

• KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:17:24 följande:
    Jag står inte ut.....VARFÖR skulle han dö...????? *gråter*
       Jävla läkare!!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:17:24 följande:
    Jag står inte ut.....VARFÖR skulle han dö...????? *gråter*
    samma här{#lang_emotions_cry} jag har fått rusa på toa och torka ögonen flera gånger. Jag grinar så fort nån nämner hans död känns det som.
  • beadis

jag känner mig som en jävla idiot som gråter för en kändis som jag inte ens kände

• beadis
    BooBoo skrev 2009-07-06 22:19:37 följande:
       Jävla läkare!!
    JAAAAAA
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:21:52 följande:
    jag känner mig som en jävla idiot som gråter för en kändis som jag inte ens kände
    Jo samma här.
    Men fan.. I tjugo jävla år har han vart i mitt lilla liv. Klart de känns
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:21:52 följande:
    men jag med.... som jag var typ 14 igen. Herre jisses, jag är faktiskt 30 nästa månad{#lang_emotions_embarassed} men han som människa berör mig så starkt. Allt han vart utsatt för, lögner och anklagelser och han som gett hela sitt hjärta till världen. Hans musik, hans dans. Människan Michael Jackson lämnar inte mig oberörd. Men idiotiskt känns det ju...
  • beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:24:54 följande:

men jag med.... som jag var typ 14 igen. Herre jisses, jag är faktiskt 30 nästa månad men han som människa berör mig så starkt. Allt han vart utsatt för, lögner och anklagelser och han som gett hela sitt hjärta till världen. Hans musik, hans dans. Människan Michael Jackson lämnar inte mig oberörd. Men idiotiskt känns det ju...
    känner precis likadant...jag önskar att jag kunde ha varit ett stöd för honom i hans ensamma o jobbiga stunder...

och jag fyller 35 i nov...suck...men man känner isg som en 14 igen
  • KikiBoo
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:24:54 följande:
    men jag med.... som jag var typ 14 igen. Herre jisses, jag är faktiskt 30 nästa månad men han som människa berör mig så starkt. Allt han vart utsatt för, lögner och anklagelser och han som gett hela sitt hjärta till världen. Hans musik, hans dans. Människan Michael Jackson lämnar inte mig oberörd. Men idiotiskt känns det ju...
    Sant så sant
  • beadis

så nu har jag slutat gråta, min man kom upp precis efter att ha lagt vår äldsta son...jag är tvungen att sluta grina nu...skäms som fan

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson