• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:35:08 följande:
    Nu blev jag glad igen Tack

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-06 22:32:51 följande:
    detta klipp var ett av de första jag såg med han som liten. Sen dess var jag fast

haha herregud va kittlig han va :)
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:33:42 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:32:20 följande: nu lipar jag igen...vad är det med mig?
    jag får nog sluta plåga mig själv och er andra i denna tråden med mina helgonförklaringar av denna man.... annars slutar jag heller inte grina.
  • Trollet Ludenben
    BooBoo skrev 2009-07-06 22:32:51 följande:
    detta klipp var ett av de första jag såg med han som liten. Sen dess var jag fast
    " target="_blank">

hahahaha
  • beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:34:10 följande:

hehe, min sambo sitter i andra rummet och glor på tv, han gav visst upp att försöka komma åt datorn här ikväll och jag vill inte att han ska upptäcka att jag bölat för en idol
    min man frågade precis...tröttnar du aldrig på att sitta där o snacka med de där tjejerna om Michael Jackson...nej...det gör jag inte
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 22:35:43 följande:

haha herregud va kittlig han va :)
    ja, det var ju helt crazy
  • Petra med små

Han var verkligen bra

önskar bara att han fick känna samma glädje som han fick andra att känna.

• Ullis 10

gråter ni på allvar?? förlåt, men jag undrar verkligen:)

• beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:36:03 följande:

jag får nog sluta plåga mig själv och er andra i denna tråden med mina helgonförklaringar av denna man.... annars slutar jag heller inte grina.
    ja vi får sluta med det..vad ska vi då prata om?
    MJ var ju ett helgon...eller Nej han ÄR helgon
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:37:10 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:34:10 följande: min man frågade precis...tröttnar du aldrig på att sitta där o snacka med de där tjejerna om Michael Jackson...nej...det gör jag inte
    Min sambo hade med tänkt att se den där minnescermonin och det andra imorgon. Fan, kan han inte dra ut och fiska eller nåt?? Jag kommer att böla och han kommer att tycka jag är en sån tönt... oxh jag tröttnar heller aldrig på att prata om honom för det finns alltid nåt att säga.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson