• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

vi får helt enkelt sluta titta på de klippen där han är underbart vacker, fantastisk dansare, har en len o skön röst...men men men då blir det ju inga klipp kvar

• Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:27:29 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:24:54 följande: känner precis likadant...jag önskar att jag kunde ha varit ett stöd för honom i hans ensamma o jobbiga stunder... och jag fyller 35 i nov...suck...men man känner isg som en 14 igen
    Fast om folk på 30 år och däröver blir så känslosamma och berörda av en artist som man aldrig har träffat/känt så betyder det bara en sak: han var ett geni, en naturbegåvning, en hjälte, en förebild och en underbar människa.
  • Brooke

Asså i denna Smile låt där det fanns bilder med bara smile bilder på honom.
    DEN mannen VET hur man ler med hela ansiktet, spelar ingen roll om han har hår för ansiktet, solbrillor eller liknande. Han ler alltid med ögonen.. Förstår inte, jag är oxå en person som oftast ler med hela ansiktet..

• KikiBoo

detta klipp var ett av de första jag såg med han som liten. Sen dess var jag fast

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:32:20 följande:

Fast om folk på 30 år och däröver blir så känslosamma och berörda av en artist som man aldrig har träffat/känt så betyder det bara en sak: han var ett geni, en naturbegåvning, en hjälte, en förebild och en underbar människa.
    nu lipar jag igen...vad är det med mig?
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 22:32:42 följande:
    Asså i denna Smile låt där det fanns bilder med bara smile bilder på honom. DEN mannen VET hur man ler med hela ansiktet, spelar ingen roll om han har hår för ansiktet, solbrillor eller liknande. Han ler alltid med ögonen.. Förstår inte, jag är oxå en person som oftast ler med hela ansiktet..
    Samma här. Det säger sambon hela tin. Att jag ler med hela ansiktet
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:29:30 följande:
    så nu har jag slutat gråta, min man kom upp precis efter att ha lagt vår äldsta son...jag är tvungen att sluta grina nu...skäms som fan
    hehe, min sambo sitter i andra rummet och glor på tv, han gav visst upp att försöka komma åt datorn här ikväll och jag vill inte att han ska upptäcka att jag bölat för en idol{#lang_emotions_embarassed}
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-06 22:32:51 följande:
    detta klipp var ett av de första jag såg med han som liten. Sen dess var jag fast

Nu blev jag glad igen Tack
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson