• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 22:47:30 följande:

du får hota med skillsmässa som Petra med små gjorde :P asg
    just det
  • m0e

Petra med små skrev 2009-07-06 22:42:44 följande:

min man skrattade som 17 när jag började grina första gången..... men sen när jag hotade med skillsmässa så blev han ett bättre stöd
    Hahahahaha you go girl!
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:50:05 följande:
    i den där smile klippetpå 0:23-24 sekunder...det svartvita fotot skulle jag vilja ha..jag hade förstorat den och ramat in...o ni som tycker vi är idioter därute..jag skämtar

jag tkr om den första och den med glasögon =)
  • Petra med små
    m0e skrev 2009-07-06 22:49:27 följande:
    Ja det är sjukt att man kan bli så berörd av en människa man aldrig har träffat förut! Jag måste än en gång påpeka att jag inte är något hysteriskt superfan, eftersom jag är RÄDD för såna tjejer som svimmar skriker och gråter när de får syn på sin idol. Jag tycker det är pinsamt bara att SE på. Nä, thats not for me! MEN att hans död skulle få mig att reagera så starkt var jag verkligen inte beredd på! Han har ju alltid funnits där så det känns nästan som att förlora en liten bit av sitt liv.. en liten men väldigt lycklig bit.Jag grät när Diana dog också men då va man ju sjuhelsikes så mycket yngre så då kan man ju skylla på det. Nu finns det inga ursäkter liksom
    precis så.....

jag måste erkänna att jag inte varit ett troget toppfan de senaste 8-10 åren :-S...visste inte ens att han släppt skivor efter HIStory...:-S. Jag trodde inte för mitt liv att jag skulle reagera som jag gjorde när jag såg att han gått bort. Märkligt.

jag lyssnade mest på dangerus . jag lyssnade trognast under min deppade tonårstid och jag tyckte han var ashet.....
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:50:05 följande:
    i den där smile klippetpå 0:23-24 sekunder...det svartvita fotot skulle jag vilja ha..jag hade förstorat den och ramat in...o ni som tycker vi är idioter därute..jag skämtar

OCh den på 0:44 :P
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:51:05 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 22:49:21 följande:
    ohhh thanks
    Vsg :P
  • Brooke

Petra med små skrev 2009-07-06 22:52:30 följande:

precis så.....jag måste erkänna att jag inte varit ett troget toppfan de senaste 8-10 åren :-S...visste inte ens att han släppt skivor efter HIStory...:-S. Jag trodde inte för mitt liv att jag skulle reagera som jag gjorde när jag såg att han gått bort. Märkligt.jag lyssnade mest på dangerus . jag lyssnade trognast under min deppade tonårstid och jag tyckte han var ashet.....
    Säger samma sak.. Får jag citera dig i ett blogginlägg när jag skriver på min kändisblogg i morgon???
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 22:52:23 följande:

jag tkr om den första och den med glasögon =)
    ja, det fanns många fina...alla fotona på honom..han har inget tillgjort smile utan alltid ett väldigt hjärtligt o vackert...ja innerligt smile, eller hur?
  • Trollet Ludenben
    m0e skrev 2009-07-06 22:49:27 följande:
    Ja det är sjukt att man kan bli så berörd av en människa man aldrig har träffat förut! Jag måste än en gång påpeka att jag inte är något hysteriskt superfan, eftersom jag är RÄDD för såna tjejer som svimmar skriker och gråter när de får syn på sin idol. Jag tycker det är pinsamt bara att SE på. Nä, thats not for me! MEN att hans död skulle få mig att reagera så starkt var jag verkligen inte beredd på! Han har ju alltid funnits där så det känns nästan som att förlora en liten bit av sitt liv.. en liten men väldigt lycklig bit. Jag grät när Diana dog också men då va man ju sjuhelsikes så mycket yngre så då kan man ju skylla på det. Nu finns det inga ursäkter liksom
    Var inte heller beredd på så stark reaktion för jag har inte lyssnat på honom regelbundet på länge, utan det har vart då och då. Han har vart en av de jag lyssnat mest på under hela min "musiktid" men nu det senaste har det inte blivit så. Och jag har inte vart så hysterisk och svimmat på konserter med kändisar. Men detta är som du säger, att förlora en bit av sitt liv. Han har funnits med under en så lång tid och han vart så speciell. Det finns ingen som han. Jag älskar andra band/artister med men de som personer är inte alls lika unika som jackson var.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson