• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trollet Ludenben
    Petra med små skrev 2009-07-06 22:42:44 följande:
    min man skrattade som 17 när jag började grina första gången..... men sen när jag hotade med skillsmässa så blev han ett bättre stöd
  • Bevabus

haha
    Petra med små skrev 2009-07-06 22:42:44 följande:

min man skrattade som 17 när jag började grina första gången..... men sen när jag hotade med skillsmässa så blev han ett bättre stöd
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:41:34 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:39:15 följande:
    PRECIS, det finns ALLTID ngt att prata om min man kommer hem vid strax efter 5
    du får hota med skillsmässa som Petra med små gjorde :P asg
  • beadis

jag har inte hängt med i era tv tablåer under kvällen, så när börjar det första programmet?

• m0e

Ja det är sjukt att man kan bli så berörd av en människa man aldrig har träffat förut! Jag måste än en gång påpeka att jag inte är något hysteriskt superfan, eftersom jag är RÄDD för såna tjejer som svimmar skriker och gråter när de får syn på sin idol. Jag tycker det är pinsamt bara att SE på. Nä, thats not for me!

MEN att hans död skulle få mig att reagera så starkt var jag verkligen inte beredd på! Han har ju alltid funnits där så det känns nästan som att förlora en liten bit av sitt liv.. en liten men väldigt lycklig bit.

Jag grät när Diana dog också men då va man ju sjuhelsikes så mycket yngre så då kan man ju skylla på det. Nu finns det inga ursäkter liksom

• beadis

i den där smile klippet

på 0:23-24 sekunder...det svartvita fotot skulle jag vilja ha..jag hade förstorat den och ramat in...o ni som tycker vi är idioter därute..jag skämtar inte

• Brooke

OHH BTW jag har fått hem filmen Man in the mirror - The Michael Jackson Story :P
    Och i morgon får jag hem skivan Bad och en annan film som heter nått med Live in *****

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson