• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Petra med små

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 22:54:14 följande:

Petra med små skrev 2009-07-06 22:52:30 följande:
    Säger samma sak.. Får jag citera dig i ett blogginlägg när jag skriver på min kändisblogg i morgon???
    klart du får
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 22:52:46 följande:

OCh den på 0:44 :P
    ja, där är han vacker...som en sol
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:55:07 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 22:52:23 följande:
    ja, det fanns många fina...alla fotona på honom..han har inget tillgjort smile utan alltid ett väldigt hjärtligt o vackert...ja innerligt smile, eller hur?
    Ja självklart. Det va då inge fejksmile.. INGET smile med honom är fejkat. Helt sjukt.. Älskar den mannen och hans smile :P Hans hår och utseende då han gjorde BAD och Black or White :P Då gilla jag hans utseende. JAg tkr om hans utseende nu på slutet oxå. Men då var han mer söt då han gjorde Bad och Black or white va han ju en riktigt jävla heting(sorry språket, går inte att berätta på något annat språk) asg
  • Bevabus

Jahapp...där försvann intervjun med Oprah från youtube. Harpo Inc har varit framme igen o rensat

• Petra med små

det är inte förrens nu jag begriper hur ledsamt hans liv har varit....och det är det som gör att man blir ännu ledsnare! jag tycker det är så synd att han aldrig fick känna den där lyckan.....

• beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:55:52 följande:

Var inte heller beredd på så stark reaktion för jag har inte lyssnat på honom regelbundet på länge, utan det har vart då och då. Han har vart en av de jag lyssnat mest på under hela min "musiktid" men nu det senaste har det inte blivit så. Och jag har inte vart så hysterisk och svimmat på konserter med kändisar. Men detta är som du säger, att förlora en bit av sitt liv. Han har funnits med under en så lång tid och han vart så speciell. Det finns ingen som han. Jag älskar andra band/artister med men de som personer är inte alls lika unika som jackson var.
    Allt det kunde jag skriva under på...jag är en musikälskare över huvudtaget...LOVE MUSIC
    men det är som ni säger...han var ngt speciellt, han har alltid funnits där...jag tror tex inte att jag kommer att känna så inför Madonna, även om jag alltid har gillat hennes låtar, speciellt 80tals låtarna
  • Trollet Ludenben
    Petra med små skrev 2009-07-06 22:59:07 följande:
    det är inte förrens nu jag begriper hur ledsamt hans liv har varit....och det är det som gör att man blir ännu ledsnare! jag tycker det är så synd att han aldrig fick känna den där lyckan.....
    Men visst, det gör så ont att läsa och höra om detta. En sån godhjärtat person som bara vill väl får bara ta skit. Han förtjänade mer än så...
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 22:57:49 följande:

Ja självklart. Det va då inge fejksmile.. INGET smile med honom är fejkat. Helt sjukt.. Älskar den mannen och hans smile :P Hans hår och utseende då han gjorde BAD och Black or White :P Då gilla jag hans utseende. JAg tkr om hans utseende nu på slutet oxå. Men då var han mer söt då han gjorde Bad och Black or white va han ju en riktigt jävla heting(sorry språket, går inte att berätta på något annat språk) asg
    Förstår helt o hållet...HE WAS HOT!!!
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-06 22:58:41 följande:
    Jahapp...där försvann intervjun med Oprah från youtube. Harpo Inc har varit framme igen o rensat
    ja fast jag hittade den ändå...sak kolla om jag hittar det
  • m0e

Petra med små skrev 2009-07-06 22:52:30 följande:

precis så.....jag måste erkänna att jag inte varit ett troget toppfan de senaste 8-10 åren :-S...visste inte ens att han släppt skivor efter HIStory...:-S. Jag trodde inte för mitt liv att jag skulle reagera som jag gjorde när jag såg att han gått bort. Märkligt.jag lyssnade mest på dangerus . jag lyssnade trognast under min deppade tonårstid och jag tyckte han var ashet.....
    Jag var ett troget superfan (dock inte hysteriskt ) fram till 12-årsåldern ungefär. Sen upptäckte jag att det fanns mer i livet och blev 'bara' ett fan.
    När jag tänker på min barndom så tänker jag på det bekymmersfria livet, mormor och morfar, stugan och MJ
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson