• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • xxmeyaxx
    INDIAFAMILY skrev 2009-07-07 21:52:56 följande:
    aha då  är jag med...undrar om de kommer visa denna cermoni igen..skulle vilja sen den igen trots allt...
    du kan säkert se den på tv4.se..
    « Feel the magic of Meya »
  • xxmeyaxx

Diana Ross kanske inte klarade av det?

• m0e

Yeees! Nu kommer ju kvällens höjpunkt Dangeros turnén.. fifan så bra den är! Jag minns hur jag som liten med skräckblandad förtjusning satt och kikade mellan fingrarna när han sjöng Thriller. Det är bland de starkaste minnena jag har ifrån min barndom.

• After Forever

Oj vad fint. Jag har suttit och gråtit massor, men när Paris skulle prata om sin pappa då brast det helt...jisses vad man kan reagera utan att känna någon. SKämdes nästan inför min sambo när jag satt och lipade så mycket.

• oOLillaJagOo

Jag missade Paris tal.. kan man se om det någonstans

• xxmeyaxx
    Bevabus skrev 2009-07-07 21:53:26 följande:
    Jag kommer att tänka på Paris hela natten nu. Jag är så glad för det hon sa, det la ner alla dumma rykten om att han skulle vara en dålig pappa. Men hon blev så ledsen att Janet gick bakom scenen med henne efter att hon hade kastat sig i hennes famn. Fy va jobbigt det var att se
    Jag tänkte det också. Paris satte verkligen hela världen på plats där.
    BRA GJORT, TJEJEN!
  • Jeta
    lia76 skrev 2009-07-07 21:53:11 följande:
    Ja undrar detsamma... men de läste upp ett brev hon skrivit iallafall
    Jag såg tyvärr inte hela så då missade jag brevet!! så synd!
  • Night Angel
    Bevabus skrev 2009-07-07 21:53:26 följande:
    Jag kommer att tänka på Paris hela natten nu. Jag är så glad för det hon sa, det la ner alla dumma rykten om att han skulle vara en dålig pappa. Men hon blev så ledsen att Janet gick bakom scenen med henne efter att hon hade kastat sig i hennes famn. Fy va jobbigt det var att se
    hoppas barnen få all den stöd dom behöver..skulle kunna se janet som en bra förebild o stöttepelare till barnen
    DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • panzermensch
    Stumpan83 skrev 2009-07-07 21:54:00 följande:
    När Paris talade brast mitt hjärta...
    jag satt i stort sett oberröd men när hon öppnade munnen störttjöt jag
    Den som har flest vagnar när h*n dör vinner!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson