• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    mona83 skrev 2009-07-07 22:11:23 följande:
    Jag är inget Jackson fan men kan ändå inte låta bli att känna nån sorts sorg ändå. Inte över att han är död tror jag för kände inte honom, mer över att jag kom på att han faktiskt hade bra musik försent. När man kollar på gamla musikvideon tex thriller så såg han ju faktikst bra ut oxå. Men han såg inte bra ut på slutet, så blek.... såg sjuk ut. Jag är ganska övertygad om att hjärtat la av pga alla mediciner som läkare skrev ut att han skulle ta..... Paris var så modig. Hade absolut aldrig klarat av att göra det hon gjorde på cermonin ikväll. Har kollat på 4an större delen av dagen och hoppas på att kunna få tag i filmen Jacksons - an american dream.
    Det är aldrig försent att börja lyssna på KING OF POP
  • Brooke
    nu satte jag oxå på den
    KUNDE INTE SJUNGA MED :'( Va för tårögd av Paris tal :'(
    Bevabus skrev 2009-07-07 22:10:35 följande:
    aa jag länkade till en som var jättebra nuSandra Örebro skrev 2009-07-07 22:08:05 följande:
    Thanks... Ska spara den istället =)
  • Trollet Ludenben

Lyckas hålla mig från att grina ända till Paris gjorde det fan vad ledsamt, stackars barnen...

• noconwood
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 22:12:57 följande:
    Lyckas hålla mig från att grina ända till Paris gjorde det fan vad ledsamt, stackars barnen...
    jag störde mej faktiskt på att de som talade, inte sa mer till barnen... varför ska de bli bortglömda jämt!?
    just me
  • Brooke

Men vem va hon med den lilla hatten??? :/ Va dä rebbie???
    USCH va jag gråter :(

• beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 22:12:57 följande:

mmmm..det är så hjärtat brister

lyssnar på childhood nu..så sorglig
  • Trollet Ludenben
    annametanna skrev 2009-07-07 22:14:03 följande:
    jag störde mej faktiskt på att de som talade, inte sa mer till barnen... varför ska de bli bortglömda jämt!?
    Håller med fy, känner så med dessa barnen...
  • Jeta
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 22:12:03 följande:
    klarar verkligen inte på att titta på det klippet mer...han stod verkligen helt öppen och pratade om sin far till HELA världen!!
    Vaaa?? vad har du tittat på?
  • gåsen82

Allå.... någon som vet om det kommer visa något från this is it????

• Blåbärssaft

Har precis sett minnesgalen och gråtit ögonen ur mig. Hittade en del av en dikt som jag tyckte var passande.

Death came
    Ad now my brother is gone
    Death took
    The happiest child around...

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson