• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • shadowstorm

helt underbar cermoni men jag mådde så dåligt för Paris, och uha då kunde inte ens jag hålla tårarna borta. Verkligen starkt gjort av henne att ta farväl av sin far sådär i tv och allt, och som en annan talare före mig skrev, visar ju att han älskade sina barn vilket jag aldrig tvekat på...

• Ekologiskt Godis

Började storgråta när hon talade om sin pappa. Stackars flicka. Man ska INTE förlora sin pappa i den åldern, det är inte rätt:(

Stumpan83 skrev 2009-07-07 21:54:00 följande:
    När Paris talade brast mitt hjärta...
  • Mamma 2b

Känsloladdat. Och ändå känner man ju inte de här människorna men satt lik förbaskat och grinade i soffan.
    Hoppas han får frid nu.

• Jeta
    Bevabus skrev 2009-07-07 21:53:26 följande:
    Jag kommer att tänka på Paris hela natten nu. Jag är så glad för det hon sa, det la ner alla dumma rykten om att han skulle vara en dålig pappa. Men hon blev så ledsen att Janet gick bakom scenen med henne efter att hon hade kastat sig i hennes famn. Fy va jobbigt det var att se
    Hur då menar du att Janet kastade sig över henne? jag tyckte att Paris var så duktig och sån fin flicka! Han har varit en superfin pappa och skyddat barnen så gott han har kunnat! Den där med hatten latoja eller vad hon heter borde skämmas.... så löjlig o gömma sig bakom hatten så!
  • xxmeyaxx
    Fy fan var GRYM han är!!! Han rör inte en fena och publiken bara skriker.
    « Feel the magic of Meya »
  • gelemamman

jag håller verkligen med om att Paris satte alla på plats! det var starkt och skitbra gjort! fy alltså... det känns tomt!

• Mamma 2b
    Jeta skrev 2009-07-07 21:57:55 följande:
    Hur då menar du att Janet kastade sig över henne? jag tyckte att Paris var så duktig och sån fin flicka! Han har varit en superfin pappa och skyddat barnen så gott han har kunnat! Den där med hatten latoja eller vad hon heter borde skämmas.... så löjlig o gömma sig bakom hatten så!
    Paris kastade sig i Janets famn..
  • stockrosen
    Jeta skrev 2009-07-07 21:57:55 följande:
    Men vaddå? Hon kanske har gråtit och vart helt förtvivlad. Hon kanske inte ville/klarade av att visa det?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson