• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Det var Paris som kastade sig in i Janets famn.

Jeta skrev 2009-07-07 21:57:55 följande:
    Hur då menar du att Janet kastade sig över henne? jag tyckte att Paris var så duktig och sån fin flicka! Han har varit en superfin pappa och skyddat barnen så gott han har kunnat! Den där med hatten latoja eller vad hon heter borde skämmas.... så löjlig o gömma sig bakom hatten så!
  • lia76
    xxmeyaxx skrev 2009-07-07 21:58:12 följande:
    Fy fan var GRYM han är!!! Han rör inte en fena och publiken bara skriker.
    Kan inte annat än att hålla med där{#lang_emotions_cool}
  • Bevabus

Jag är helt slut nu. Kan inte ens njuta av konserten. Bara stirrar på den o känner mig domnad.

• Bevabus

Nej, Liz hade sagt sen innan att hon inte ville vara där för hon trodde att MIchael inte hade velat att hon skulle ha firat med alla människor. Diana Ross gav inget skäl, men skickade ett brev som lästes upp i början.
    Mamma 2b skrev 2009-07-07 22:00:10 följande:

Var inte Elisabeth Taylor eller Diana Ross med? Såg inte hela. De borde ju varit där..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson