• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Jeta
    m0e skrev 2009-07-07 22:07:45 följande:
    Förresten så hände det nått läskigt i samma stund som Paris höll sitt tal. I samma sekund som hon sa 'I love you daddy' och började gråta så började även MIN dotter att gråta i sömnen Gissa om jag hoppade högt?
    läskigt
  • Brooke
    INDIAFAMILY skrev 2009-07-07 22:08:11 följande:
    gisses vad ni är snabba! tack behövde se den lilla flickans tal igen..
    Jag var tuvngen och se det igen så jag sökte på youtube =)
  • gåsen82

Någon som vet om man kommer få se något från "this is it"?

• lia76
    m0e skrev 2009-07-07 22:07:45 följande:
    Förresten så hände det nått läskigt i samma stund som Paris höll sitt tal. I samma sekund som hon sa 'I love you daddy' och började gråta så började även MIN dotter att gråta i sömnen Gissa om jag hoppade högt?
    Men shit vad hemskt

Här hemma så kom min dotter upp (hon är 2 år och 9 månader) när alla sjöng "Heal the World"
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 22:09:16 följande:

Jag sitter och lyssnar på Speechless, jag gråter just nu =( Orkar inte titta på hennes tal. Nu vet jag va jag ska titta på om jag vill gråta
    nu satte jag oxå på den
  • Bevabus

aa jag länkade till en som var jättebra nu

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 22:08:05 följande:

Mm dock inte så bra. Det är någon som har tagit det från TVn och satt upp
  • m0e
    Jeta skrev 2009-07-07 22:09:21 följande:
    läskigt
    Ja först, men hon hade bara tappat tutten så det var nog därför
  • mona83

Jag är inget Jackson fan men kan ändå inte låta bli att känna nån sorts sorg ändå.
    Inte över att han är död tror jag för kände inte honom, mer över att jag kom på att han faktiskt hade bra musik försent.
    När man kollar på gamla musikvideon tex thriller så såg han ju faktikst bra ut oxå.
    Men han såg inte bra ut på slutet, så blek.... såg sjuk ut.
    Jag är ganska övertygad om att hjärtat la av pga alla mediciner som läkare skrev ut att han skulle ta.....

Paris var så modig. Hade absolut aldrig klarat av att göra det hon gjorde på cermonin ikväll.

Har kollat på 4an större delen av dagen och hoppas på att kunna få tag i filmen Jacksons - an american dream.

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-07 22:10:35 följande:
    aa jag länkade till en som var jättebra nu Sandra Örebro skrev 2009-07-07 22:08:05 följande:
    klarar verkligen inte på att titta på det klippet mer...han stod verkligen helt öppen och pratade om sin far till HELA världen!!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson