• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Night Angel
    Jeta skrev 2009-07-07 21:57:55 följande:
    Hur då menar du att Janet kastade sig över henne? jag tyckte att Paris var så duktig och sån fin flicka! Han har varit en superfin pappa och skyddat barnen så gott han har kunnat! Den där med hatten latoja eller vad hon heter borde skämmas.... så löjlig o gömma sig bakom hatten så!
    nej hon menade väl att paris bröt samman o kastade sig in i janet famn
    DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • Razzla

Jag sitter här med kinderna våta av tårar efter cermonin.

Förrundrad över att man kan göra ett sådant enormt arrangemang till nått så ömtåligt och intimt. En familj som alltid varit så sluten ställer sig och blottar sig själva på ett sätt som jag knappt trodde dom kunde göra. ÅÅååå de var så fint...

Paris ord satte verkligen hela världen på plats så som någon annan skrev nyss..

Anton 19 Dec 2003 och Klara 9 Jan 2009
  • noconwood

ja grina ögonen ur mej när tösen talade, oj så ont det gjorde i mej
    annars tyckte jag att kvällens ceremoni var bra, och komentatorerna kunde ha stängts av.... hade det varit ännu bättre!
    R.I.P MJ

just me
  • Mamma 2b

Var inte Elisabeth Taylor eller Diana Ross med? Såg inte hela. De borde ju varit där..

• Brooke
    INDIAFAMILY skrev 2009-07-07 21:55:27 följande:
    hoppas barnen få all den stöd dom behöver..skulle kunna se janet som en bra förebild o stöttepelare till barnen
    Ja verkligen hon fanns där för Paris, Jarmaine fanns där oxå..
  • beadis

mycket starkt av Paris...jag bölade HELA tiden

• Zimbasson

Såå fin minnestund....

Jag har alltid älskar hans musik, men jag kan inte mer än att vara grymt arg.

Arg på alla de runtomkring honom som inte tog tag i hans alla problem, som inte hjälpte honom.
    Tänk så många människor/familj som bara blundade.
    Hur kan hela USA/världen vara i chocktillstånd över hans bortgång.
    Hans ohällsosamma livsstil med pillermissbruk m.m lever man inte länge på.
    Hans kropp var totalt slut enligt rättrsläkaren.
    Ingen hjälpte Mickael eller kände honom väl säger hans vän Ben i en stor intervju. Han var den olyckligaste i världen och den ensamaste säger han sedan...

Lite som Anna Nicole, hennes realityshow sa ju allt.
    Hon var ju hög konstant.
    Så många som har tjänat pengar på de stackars människor, men som aldrig hjälpt dem.

• frökenE

Jag var och såg dangerous turnen på Stadium. Så jag får många minnen när jag ser konserten. Fast jag har den redan på dvd... men jag måste nog se den ändå, den är sååå bra!

• Night Angel
    Mamma 2b skrev 2009-07-07 22:00:10 följande:
    Var inte Elisabeth Taylor eller Diana Ross med? Såg inte hela. De borde ju varit där..
    håller med..det borde de de var ju några av de närmaste
    DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • beadis
    Trollungen08 skrev 2009-07-07 21:57:30 följande:
    Hoppas folk fattar nu att barnen älskade sin pappa o att älskade dom med. Stackars barn....
    ja och att han ALDRIG gjorde ngt barn illa!!!!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson