• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Fröken Juni
    m0e skrev 2009-07-08 00:16:43 följande:
    Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:15:15 följande:
    Hahahaha NEEEEEEEJ inte MJ, jag trodde du menade Markolio Hahahahaha!
    Ha ha, missförstod grymt där. Ha ha ha. Jag tänkte väl.

Jag har sett Marko på Grönan och sen i samma stad jag bor i, men jag säger inte var då jag inte vill avslöja mig för mycket.

Dessutom, håll i er nu, jag har kramat alla medlemmarna i Supernatural som var poppis 02 efter popstars
  • Brooke

usch jag börjar få ont i korsryggen.. Eftersom jag har spännt mig inprincip sen klockan 14 idag :O Spände mig mer då man såg live från Huset och när de åkte till kyrkan och sen till Arenan..

• stockrosen
    EllieMay skrev 2009-07-08 00:18:12 följande:
    Här är en till som saknar michael. En fråga bara, var det inte tal om att förra veckan så skulle michael visas upp, som bevis för att han verkligen var avliden? Har inte hört nåt mer om detta.
    Ja, jag har också hört det.
    Men det går väl inte att få honom att se normal ut med tanke på allt han genomgått efter sin död
  • Bevabus

Du kan höra en redan nu om du vill. Sök på youtube. "Michael Jackson Hold my hand"...ett samarbete mellan honom och Akon. Jättebra låt tycker jag.

stockrosen skrev 2009-07-08 00:19:11 följande:
    Visst stod det någonstans att han hade 200 nya osläppta låtar`?Skall bli roligt att få ta del av dem någon dag tycker jag.
  • Fröken Juni
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:17:51 följande:
    Det var inget självmord, du kan va lugn.Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:16:46 följande:
    Åhhh, det är dem helt säkra på? Jag har hört rykten om att han blev mördad också, men vet inte vad man ska tro.
  • Fröken Juni

Mamma 2b skrev 2009-07-08 00:17:56 följande:

Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:16:46 följande:
    Nej det betvivlat jag starkt, med tanke på hans religion och allt. Snarare en överdosering.
    Ja precis.
  • EllieMay
    stockrosen skrev 2009-07-08 00:20:35 följande:
    Ja, jag har också hört det.Men det går väl inte att få honom att se normal ut med tanke på allt han genomgått efter sin död
    Men ansiktet borde ju gå, för det måste de ju ha lämnat orört tycker man.
    Det räcker inte att äga ett gott förstånd, det väsentliga är att använda det väl.
  • Fröken Juni
    sannispannisen skrev 2009-07-08 00:19:34 följande:
    detta måste jag se, hardet pågått hela dan ellerskadet pågå hela onsdagen?
    Började 14.10 idag
  • stockrosen
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:21:11 följande:
    Du kan höra en redan nu om du vill. Sök på youtube. "Michael Jackson Hold my hand"...ett samarbete mellan honom och Akon. Jättebra låt tycker jag.
    Men det måste jag ju göra.
    HUR vet ni allt detta???
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson