• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • TereseA

nog värktabletter..

överdosering ja..mycket möjligt,han var ju så smal oxå och kanske inte äter..kroppen el hjärtat pallar ju inte hur mycket som helst.

barnen och andra var väl där,så tror knappast på självmord...men hade inte blivit förvånad om det var det..i det skick han verkat varit i så kan han inte mått bra.Verkligen fysiskt el psykiskt.

Akiim är mitt liv 071004
  • Mamma 2b

Vad jag har förstått kan han ha varit beroende av smärtstillande, och det låter logiskt i mina öron.
    Tror hans hjärta in pallade mer till slut helt enkelt. Mycket tragiskt på ett tragiskt liv kan man nog säga.
    Men han gjorde mycket gott under sin tid på jorden så man får fokusera på det och inte ta in allt som står i skvallerpressen.

• guild

...grät när paris talade...på samma skrek jag inom mig...YEEES...det hon gjorde där, var fantastiskt.
    Hon kommer säkert att kämpa för sin pappas upprättelse när hon växer upp. det kändes som hon gav lång näsa till alla skitsnackare...!
    Hur plågsamt det än var, så fick hon sin chans inför miljoner världen över, att visa att Michael var en toppenpappa. Det var folk i den andra tråden om MJ, som skrev typ" äntligen blev barnen fria..." och sånt...Tji fick ni..!

(¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Brooke

Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:21:49 följande:

Mamma 2b skrev 2009-07-08 00:17:56 följande:
    Ja precis.
    Han åt så pass mkt tabletter så läkarna visste inte vad han tog riktigt. Så han fick en överdos och hans hjärta började att sluta slå :(
  • Mamma 2b

Nej en stjärna som MJ skulle aldrig fuska!

• Bevabus

Ja. Det hela ser ut precis som när Elvis dog. De dog båda av en hjärtattack som byggts upp genom åren av mediciner. Mediciner som de tog för att de trodde att det var okej då läkarna sa att det var det. Läkare som nu bör stämmas och ifrågasättas rejält för vad de har gjort.
    Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:21:19 följande:

Åhhh, det är dem helt säkra på? Jag har hört rykten om att han blev mördad också, men vet inte vad man ska tro.
  • Bevabus

haha jadu, vi i tråden har följt varenda artikel sen han dog
    och så hade man ju koll sen innan också iaf vissa av oss

stockrosen skrev 2009-07-08 00:22:58 följande:
    Men det måste jag ju göra.HUR vet ni allt detta???
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson