• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Fröken Juni
    TereseA skrev 2009-07-08 00:08:16 följande:
    många..vägde tydligen ca 50 kg..antal krossade revben efter hjärt och lungräddningen..13 st ärr av operationer,..blåmärken och sticksår av sprutor över nästintill hela kroppen.Morfin i sprutorna.Peruk hade han,dessutom inte ätit på minst 8 timmar,..fast bara halvsmälta tabletter i magen.fanns en länk..men har inte den...du kan nog googla på expressen el aftonbladet.
    Tabletter? Säg inte att det var ett självmord. Fy 17.
  • stockrosen

Fast black or white är bättre tycker jag

• Uncia

ja många bra låtar nu i slutet av konserten.

• Bevabus

Det var inget självmord, du kan va lugn.
    Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:16:46 följande:

• Mamma 2b

Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:16:46 följande:

Nej det betvivlat jag starkt, med tanke på hans religion och allt. Snarare en överdosering.
  • EllieMay

Här är en till som saknar michael. En fråga bara, var det inte tal om att förra veckan så skulle michael visas upp, som bevis för att han verkligen var avliden? Har inte hört nåt mer om detta.

Det räcker inte att äga ett gott förstånd, det väsentliga är att använda det väl.
  • stockrosen

Visst stod det någonstans att han hade 200 nya osläppta låtar`?
    Skall bli roligt att få ta del av dem någon dag tycker jag.

• Emma83

ja MJ va vrkligen grym.. tittar nu på konseren..om man ändå hade varit där, tyvärr va jag för ung....

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson