• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • vadskajaghetadå
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:30:00 följande:
    1 oktober 1992
    okej, jag såg det  men trodde inte det var så längesen,dock ser han så ung ut.
  • stockrosen
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:28:11 följande:
    haha jadu, vi i tråden har följt varenda artikel sen han dog och så hade man ju koll sen innan också iaf vissa av oss
  • droppen 1
    guild skrev 2009-07-08 00:26:51 följande:
    ...grät när paris talade...på samma skrek jag inom mig...YEEES...det hon gjorde där, var fantastiskt. Hon kommer säkert att kämpa för sin pappas upprättelse när hon växer upp. det kändes som hon gav lång näsa till alla skitsnackare...! Hur plågsamt det än var, så fick hon sin chans inför miljoner världen över, att visa att Michael var en toppenpappa. Det var folk i den andra tråden om MJ, som skrev typ" äntligen blev barnen fria..." och sånt...Tji fick ni..!
    verkligen! så bra.
    semester
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:29:06 följande:
    jag kände samma sak ett bitterljuvt ögonblick. jag grät hysteriskt men var samtidigt väldigt glad att hon valde just de där orden. tror de kom direkt från hjärtat. det var kanske nåt hon tänkt på, men inte övat in.
    Hon hade nog inte ens tänkt säga något. Det såg inte ut som det. Såg ut som om hon sökte efter orden runt hennes hjärta. Hon sa detta från hjärtat, allt kom upp över henne som en våg. Jag vart väldigt glad att hon skulle säga något för att hedra hennes pappa. Jag hade hoppats på att Prince Michael Jr oxå skulle säga något. Men nej.. Jag tkr Paris va otroligt modig, hon vågade visa hur bra Michael va som pappa och att han faktiskt älskade sina barn och dem honom tillbaka.
    Paris kanske tillochmed pratade för alla tre barnen.. Det vet vi ju inte.. MEn hon sa ju bara jag, men hon kan ju mena alla oxå..
    Jag känner lite så att Prince Michael kanske kommer ångra att han inte sa något.. De skulle ja ha gjort om jag va han
  • Bevabus

Han har tydligen flera hundra låtar som är halvklara eller nästan helt klara. Och två låtar som var helt klara, varav den ena är den med Akon
    Så den lär väl komma på Akons skiva i Mars säger dem...
    Men den e ju redan ute överallt på nätet och nerladdningssiter :P

stockrosen skrev 2009-07-08 00:31:22 följande:
  • Bevabus

det är ingen som vet heller, ett rykte som gått men ingen vet helt säkert.
    Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:32:05 följande:

Sandra Örebro skrev 2009-07-08 00:18:32 följande:
    Har läst nu och det var hemskt att läsa det. Fy 17. hade ingen aning om att han hade hudcancer.
  • vadskajaghetadå
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:29:06 följande:
    jag kände samma sak ett bitterljuvt ögonblick. jag grät hysteriskt men var samtidigt väldigt glad att hon valde just de där orden. tror de kom direkt från hjärtat. det var kanske nåt hon tänkt på, men inte övat in.
    finns det på you tube?

sökte bara på paris jackson.
  • estelita
    guild skrev 2009-07-08 00:26:51 följande:
    ...grät när paris talade...på samma skrek jag inom mig...YEEES...det hon gjorde där, var fantastiskt. Hon kommer säkert att kämpa för sin pappas upprättelse när hon växer upp. det kändes som hon gav lång näsa till alla skitsnackare...! Hur plågsamt det än var, så fick hon sin chans inför miljoner världen över, att visa att Michael var en toppenpappa. Det var folk i den andra tråden om MJ, som skrev typ" äntligen blev barnen fria..." och sånt...Tji fick ni..!
    JA BÖRJADE LIPA NÄR MARIAH CAREY BÖRJADE SJUNGA MIN
    FAVO LÅT...
    och ja håller med dig.. ja grät som ett barn när hon sa de..
    äntligen nån som verkligen vet va den pratar om..
  • Bevabus

sannispannisen skrev 2009-07-08 00:33:29 följande:
    finns det på you tube?sökte bara på paris jackson.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson