• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • m0e
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:04:34 följande:
    min födelsedag så jag la det på minnet jag fyllde två år när han höll den här konserten.. Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:03:03 följande:
    Och jag var 6. Happy days!
  • TereseA
    Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:03:33 följande:
    Usch, vad hade han för skador?
    många..vägde tydligen ca 50 kg..antal krossade revben efter hjärt och lungräddningen..13 st ärr av operationer,..blåmärken och sticksår av sprutor över nästintill hela kroppen.Morfin i sprutorna.Peruk hade han,dessutom inte ätit på minst 8 timmar,..fast bara halvsmälta tabletter i magen.

fanns en länk..men har inte den...du kan nog googla på expressen el aftonbladet.
    Akiim är mitt liv 071004
  • m0e
    xxmeyaxx skrev 2009-07-08 00:07:04 följande:
    billie jean,.
    Neje men Beat it Fast jag skulle offrat min vänstra för att få se Billie Jean
  • Brooke

Mamma 2b skrev 2009-07-08 00:06:34 följande:

Finns det nåt mer nyinspelat än t ex den här konserten? Thriller, när var det t ex? Jag är rätt dålig på datum och tider..
    Thriller va väl 96 eller nått sånt om jag inte minns fel..
  • Brooke
    xxmeyaxx skrev 2009-07-08 00:07:04 följande:
    billie jean,.
    Jag tkr om Black or white :P Och Heal the world.
  • Mamma 2b

Men nu tycker jag inte man ska sitta och läsa kvällstidningarna, vi vet inte vad som hände eller hur han mådde. Uppenbarligen mådde han dåligt. Hans liv var inte lätt, så att han missbrukade någon medicin är inte chockerande. Sorgligt. Men jag tycker det är respektlöst av skvaller och kvällspress att gotta sig i det här och vi bör bojkotta sån media.

• xxmeyaxx
    Sandra Örebro skrev 2009-07-08 00:10:01 följande:
    Mamma 2b skrev 2009-07-08 00:06:34 följande: Thriller va väl 96 eller nått sånt om jag inte minns fel..
    Thriller kom väl 82, 83.
    Bad kom 86..
    « Feel the magic of Meya »
  • Bevabus

nä nu hoppas jag verkligen att det slutar mullra där ute...då kanske jag inte kan banda dokumentären som går sist :/ vill ju!

• xxmeyaxx

Thriller Releasedatum: 1983-06-06 

« Feel the magic of Meya »
  • Fröken Juni
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:04:34 följande:
    min födelsedag så jag la det på minnet jag fyllde två år när han höll den här konserten..Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:03:03 följande:
    Jaha där ser man

Upptäckte nyss att jag inte har cigg hemma rökte just den sista jag hade hemma.

Hur ska jag klara mig till s affären öppnar? Trodde jag hade ett paket hemma, men tydligen inte. Ja ja överlever ju, men ändå, vilket I-lands problem va?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson