• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • m0e
    guild skrev 2009-07-08 00:26:51 följande:
    ...grät när paris talade...på samma skrek jag inom mig...YEEES...det hon gjorde där, var fantastiskt. Hon kommer säkert att kämpa för sin pappas upprättelse när hon växer upp. det kändes som hon gav lång näsa till alla skitsnackare...! Hur plågsamt det än var, så fick hon sin chans inför miljoner världen över, att visa att Michael var en toppenpappa. Det var folk i den andra tråden om MJ, som skrev typ" äntligen blev barnen fria..." och sånt...Tji fick ni..!
    Amen to that
  • Brooke
    ...grät när paris talade...på samma skrek jag inom mig...YEEES...det hon gjorde där, var fantastiskt. Hon kommer säkert att kämpa för sin pappas upprättelse när hon växer upp. det kändes som hon gav lång näsa till alla skitsnackare...! Hur plågsamt det än var, så fick hon sin chans inför miljoner världen över, att visa att Michael var en toppenpappa. Det var folk i den andra tråden om MJ, som skrev typ" äntligen blev barnen fria..." och sånt...Tji fick ni..!
    Håller med verkligen.. Jag tänkte YES där fick alla skitsnackare som snackar så mkt skit..

Ohh jag älskar dansen då dem gör dte tillsammans det ser så snyggt ut. SEr ut som om han tecknar något.. :P I Will you be there
  • Bevabus

jag kände samma sak ett bitterljuvt ögonblick. jag grät hysteriskt men var samtidigt väldigt glad att hon valde just de där orden. tror de kom direkt från hjärtat. det var kanske nåt hon tänkt på, men inte övat in.

• Brooke
    sannispannisen skrev 2009-07-08 00:26:41 följande:
    ser ut som playback,men spelar ingen roll,är ju sjukt bra.har alltid älskat hans musik.
    Det tror jag inte det är.. Han höll inte på med sån skit tror ja
  • vadskajaghetadå
    Mamma 2b skrev 2009-07-08 00:27:23 följande:
    Nej en stjärna som MJ skulle aldrig fuska!
    nej jag tror inte heller det.

men det såg bara ut så,men nej.

hurlängesen hölls dennakonert?
  • Bevabus

Bukarest

TereseA skrev 2009-07-08 00:28:32 följande:
    någon som vet vilket land han sjunger i?
  • Bevabus

1 oktober 1992

sannispannisen skrev 2009-07-08 00:29:16 följande:
    nej jag tror inte heller det.men det såg bara ut så,men nej.hurlängesen hölls dennakonert?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson