• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • hellohanna

2006 hade MJ gett över 300 miljoner dollar till välgörenhet

• beadis

lyssnar på Earth song JÄTTE högt i hörlurarna, WOW vilken känsla när man lyssnar så högt!!! Det känns som om MJ står här brevid och sjunger...det var någon annan som skrev om detta med att ha musiken riktigt HÖGT, det blir en sån känsla

• beadis
    hellohanna skrev 2009-07-08 22:50:30 följande:
    2006 hade MJ gett över 300 miljoner dollar till välgörenhet
    Dollar???

Det var inte lite det...
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 22:51:28 följande:
    lyssnar på Earth song JÄTTE högt i hörlurarna, WOW vilken känsla när man lyssnar så högt!!! Det känns som om MJ står här brevid och sjunger...det var någon annan som skrev om detta med att ha musiken riktigt HÖGT, det blir en sån känsla
    så fin är den...

Föresten skönt att den andra idiottråden togs bort och att denna finns kvar...
  • hellohanna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 22:52:26 följande:
    Dollar???Det var inte lite det...
    mm, kollade på en mtv-gala från 2006, till hans presentation säger dom så
  • beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 22:51:28 följande:
    man ska helst blunda oxå, det blir ännu bättre då...låter säkert helt galet men det är verkligen jätte skillnad
  • L jung
    pilliss skrev 2009-07-08 22:49:33 följande:
    L Ljung:Dom skrev att debbie var på sin gård med hästarna o såg minnesceremonin på tv.Hon ville ej gå dit...
    jo, jag vet att dom skrev det, men bilden är tagen utanför ceremonin enligt sajten.
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 22:52:34 följande:

så fin är den... Föresten skönt att den andra idiottråden togs bort och att denna finns kvar...
    Men helt seriöst, jag trodde inte det var SÅN skillnad på att lyssna så..blunda och låt dig ryckas med av musiken...helt sanslöst..speciellt Earth song..den är så mäktig
  • hellohanna

Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 22:52:34 följande:

så fin är den...Föresten skönt att den andra idiottråden togs bort och att denna finns kvar...
    togs den bort?
  • Småkottarna

Jag tittar på American dream nu, och måste bara ta en paus för att fråga... visst är det Jackson 5's originallåtar de använder sig av i filmen? Jag sitter och jämför filmens I want you back med Jackson 5's I want you back och det låter likadant!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson