• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Zmoothie
    Sandra Örebro skrev 2009-07-10 14:52:42 följande:
    jag hör inte heller va hon säger. Något med att hon vill följa med pappa..
     Intervjuaren: "So, what do you want to be when you grow up?"
    Paris: "Just like my daddy."

Is it bad that what she just said makes perfect sense to me?
  • beadis
    Dior skrev 2009-07-10 14:58:39 följande:

• Zmoothie
    Dior skrev 2009-07-10 14:58:39 följande:

" target="_blank">

En del av de där grejerna är ju helt naturliga formationer i träden och skuggorna, människans hjärna är "preogrammerad" att ha lätt för att se ansikten och mönster.

Titta på Jermaines ansikte när de visar från den sista repetitionen...
  • guild

julen

">

(¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Zmoothie

Någon frågade efter länken till HIStory Gbg:

(Det är till del 2, det är en del per låt ungefär.)

Här i Scream fick de inte igång ljudet i början, man ser hur han håller på och justerar micken, det tar en bra stund innan de får igång det. Han måste varit rätt irriterad där.

• Muneca

Hejsan!
    Ville bara tacka er som meddelat mig angående medlemmar som varit inne i tråden och misskött trådens regler.
    Jag har inte haft någon internet uppkoppling på hela dagen, men har nu anmält detta.
    Denna tråd hoppas jag fortsätter vara samma trevliga tråd och fortsätter ha samma trevliga stämning som den är ämnad för.
    Sker det fler sådanna, så ber jag er återigen vara mina ögon och öron, anmäl inlägget eller meddela mig om det, men svara inte på dessa människor som bara är inne för att provocera, då får de precis det dom är ute efter: En reaktion.
    Ignorera och anmäl är det som gäller.

Tack till er som gör denna tråd otroligt trevlig!

Varma hälsningar,
    "Peq"

• Tekla Maräng

Hej MJJ-fans!

Har inte läst tråden, men undrar om någon av er vet var man kan se minnesceremonin igen (dock ej YouTube - kan inte komma in där och se klipp pga. min dumma dator!)? Har gått in på tv4.se, men de har tagit bort klippet nu. Jag var bortrest och missade allt.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson