• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Det här ryktet kan säkert vara sant tror jag, dock så hoppas jag att familjen sätter stopp för det och ber henne att vänta ett par år iaf. Hon blir säkert inte glad över det. Men jag tror inte (eller jag är snare 100% säker på att) hon inte riktigt förstår vad hon ger sig in på om hon gör något sådant.

snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 13:53:11 följande:
    läs dettastarlounge.msn.se/index.cfm
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-10 13:58:59 följande:
    Det här ryktet kan säkert vara sant tror jag, dock så hoppas jag att familjen sätter stopp för det och ber henne att vänta ett par år iaf. Hon blir säkert inte glad över det. Men jag tror inte (eller jag är snare 100% säker på att) hon inte riktigt förstår vad hon ger sig in på om hon gör något sådant.
    Förstår din tanke men samtidigt vill hon göra det för sin pappas ära, hon hade ju inte förstått hur VÄLDIGT STOR hennes pappa var
  • Bevabus

jag har inget emot att hon hyllar honom, men hon bör vänta ett par år tills pressen lagt sig lite. hon kommer ha hela livet på sig att bli jagad av media så.

snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 14:00:15 följande:
    Förstår din tanke men samtidigt vill hon göra det för sin pappas ära, hon hade ju inte förstått hur VÄLDIGT STOR hennes pappa var
  • Bevabus

Jag älskar andra videon till "They don't really care about us." Typ enda gången MJ har jeans på sig Han passar faktiskt i det och en sån där öppen, lös skjorta. De stora solglasögonen och håret i en tofs får honom att se ut som en ursexig hippie. I love it

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-10 14:02:15 följande:
    jag har inget emot att hon hyllar honom, men hon bör vänta ett par år tills pressen lagt sig lite. hon kommer ha hela livet på sig att bli jagad av media så.
    tyvärr så tror jag hon kommer att bli jagad oavsett, hon är ju Michael Jacksons dotter, och det verkar som om familjen vill att hon ska börja leva mer "normalt" liv, kanske tom börja i en skola, vem vet
  • Bevabus

jo precis, jag undrar hur mycket skola barnen har fått under den här tiden. jag vet att de har gått skola, men det kan knappast vara så mycket som en annan har gått...

(ignorera natural)

snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 14:04:10 följande:
    tyvärr så tror jag hon kommer att bli jagad oavsett, hon är ju Michael Jacksons dotter, och det verkar som om familjen vill att hon ska börja leva mer "normalt" liv, kanske tom börja i en skola, vem vet
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-10 14:05:44 följande:
    jo precis, jag undrar hur mycket skola barnen har fått under den här tiden. jag vet att de har gått skola, men det kan knappast vara så mycket som en annan har gått... (ignorera natural)
    de har inte gått i ngn skola, de har fått undervisning lite här o där stog det ngnstans om man nu vågar att lita på det så att säga
  • Bevabus

aa precis, det var det jag menade att de har ju fått undervisning, men jag undrar just hur mycket...den kan ju inte ha varit särskilt konstant.

snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 14:07:04 följande:
    de har inte gått i ngn skola, de har fått undervisning lite här o där stog det ngnstans om man nu vågar att lita på det så att säga
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson