• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna

Hur arg tror ni denna tjejen var på sig själv sen?

• Grönsiska
    Småkottarna skrev 2009-07-10 11:42:25 följande:

he he, ganska arg. Hade nog aldrig föreställt mig att han skulle orka lyfta en tjej sådär, han var ju inte så stor.
  • KikiBoo

Vilken hjälte
    Men.. Några sek hann hon vara vaken i hans famn iaf
  • Bevabus

aa jag älskar det där klippet man ser verkligen händerna falla till sidorna och sen lyfter "prinsen" upp henne och skickar iväg henne till slottet (bakom scenen) hahaha

• Kamme
    Småkottarna skrev 2009-07-10 09:57:21 följande:
    Här har vi en man som inte hade en aning om vad han snackade om!! Att MJ var självisk som la miljontals dollar på sig själv. Han nämner inget om alla de miljoner hal lagt på att hjälpa andra??? "They should be ashame", DU borde skämmas!!

Måste bara påpeka en sak...

Bill O'Reilly visste säkert mycket väl vad Michael gjort osv, men, detta är Fox vi snackar om, dom har sina egna vinster att tjäna på att tycka si och så om olika saker, oavsett om det är sant eller falskt.

Ta och kolla den här "dokumentären", KLART värd att se...

video.google.com/videoplay&q=outfoxed&total=291&start=0&num=10
  • Tutilure

Kollar på American Dream på Youtube, men del 19 verkar inte finnas? Någon som ha hittat den?

♥ Minou, vår älskade ängel ♥
  • KikiBoo

Men hallåååå Är det bara jag som älskar låten Speed demon. Sen jag köpte Bad kassettbandet för hundra år sen (20) så har jag älskat den. Spec från 1.40 - 2.09 i låten . Jag sjöng för fulla muggar då som liten skit
    Det väcker minnen när jag lyssnar på låten

• KikiBoo
    Tutilure skrev 2009-07-10 12:27:38 följande:
    Kollar på American Dream på Youtube, men del 19 verkar inte finnas? Någon som ha hittat den?
    Hittar inte heller. står bara så här: Videoklippet är tyvärr inte tillgängligt i ditt land på grund av upphovsrättsbegränsningar.
    Surt
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 10:11:29 följande:
    har ni läst detta...FY VA HEMSKT!!www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...
    Tänk om detta är sant, att han verkligen blev mördad. Då hoppas jag att den som gjorde det får ett långt straff, och inte något milt skit som att personen kommer ut efter 2 år.. Detta är stort ifall han blev mördad :'(
  • beadis

MJ pratar om sin far...6:06 in i klippet

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson