• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

Tekla Maräng skrev 2009-07-10 15:30:52 följande:

Hej MJJ-fans!Har inte läst tråden, men undrar om någon av er vet var man kan se minnesceremonin igen (dock ej YouTube - kan inte komma in där och se klipp pga. min dumma dator!)? Har gått in på tv4.se, men de har tagit bort klippet nu. Jag var bortrest och missade allt.
    Har du kollat på CNN, och aftonbladet??
  • Zmoothie
    Tekla Maräng skrev 2009-07-10 15:30:52 följande:
    Hej MJJ-fans! Har inte läst tråden, men undrar om någon av er vet var man kan se minnesceremonin igen (dock ej YouTube - kan inte komma in där och se klipp pga. min dumma dator!)? Har gått in på tv4.se, men de har tagit bort klippet nu. Jag var bortrest och missade allt.
    Jag tror du kan se den (är inte säker på att de har den i sin helhet, men delarna finns...) på Aftonbladets webb-tv www.aftonbladet.se/webbtv/ de har en sektion om Micheal där.
    Is it bad that what she just said makes perfect sense to me?
  • Bevabus

åh! det här klippet har ajg sett delar av men visste inte att det fanns mera :O

snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 15:31:41 följande:

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-10 15:33:21 följande:
    åh! det här klippet har ajg sett delar av men visste inte att det fanns mera :O
    jodå, det finns fler delar
  • Bevabus

det enda jag inte hade sett var det där i början när han pratade till Prince

snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 15:40:52 följande:
    jodå, det finns fler delar
  • Muneca

---------------------------------------------------------------------------------

Till alla goa flitiga trådanvändrae som sköter sig vill jag rekommendera denna länk

www.fujidirekt.se/asp/_campaign/pc/index.asp&utm_medium=Print&utm_campaign=Gratis-Fotobok

jag fick det tipset iochmed att min son fått vara modell för fujis senaste version av fotobok: briljant fotoboken.

Här kommer en gratislänk!
    Rekommenderar att ni väljer briljant varmt, den är i kvalitén inte som andra fotoböcker utan har innuti riktiga matta fotopapper, jättevackert!

----------------------------------------------------------------------------------

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-10 15:43:05 följande:
    det enda jag inte hade sett var det där i början när han pratade till Prince
    jaha
  • Zmoothie

3:12, efter att ha pratat om varför han avskyr att turnera, så vill producenten att han ska säga något positvt. "I love to tour", och alla brister i gapskratt.

Is it bad that what she just said makes perfect sense to me?
  • beadis
    Muneca skrev 2009-07-10 15:44:15 följande:
    Ps, jag gjorde en egen Michael Jackson bok som vart superfin!

Säkert jättefin, man kan inte få se den på ngt sätt? Om man ber snällt..Please
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson