• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna

Petra med små skrev 2009-07-11 01:26:56 följande:

kanske....eller så försöker han rädda micken?
    Fast jag tycker det är ganska ofta man ser eller hör att han börjar gråta på scen?
  • Petra med små
    Småkottarna skrev 2009-07-11 01:33:39 följande:
    Petra med små skrev 2009-07-11 01:26:56 följande:
    Fast jag tycker det är ganska ofta man ser eller hör att han börjar gråta på scen?
    ok, då gör han kanske det då?
  • Småkottarna

Petra med små skrev 2009-07-11 01:35:38 följande:

ok, då gör han kanske det då?
    Kanske.

Nu ska jag knoppa. Efter jag kollat en sista gång på In the closet såklart. God natt på er!
  • guild
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 01:18:06 följande:
    jag skulle ju lägga mig en till
    " target="_blank">

Jag hade dött om jag fått kramat han så.
    Han är så himla ömsint och jag vet ingen som gör så med sina fans. Han älskade verkligen dom. Han håller så gulligt om huvudet när han kramas...och så fint när han går ner på knä...blir alldeles tårögd.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Petra med små

Jag tittade på filmen när polisen "stormade" neverland.... jag blev förvånad när jag såg hur han bodde! Så mänskligt....dator på sängen och spjälsäng mitt i röran precis som en annan förälder har ungefär. Många kändisar brukar (vad man hört) ha sina barn i andra rum och ha det kliniskt utan så mycket prylar

• Småkottarna

Jag läste lite om In the closet nu. Egentligen skulle Madonna spelat mot MJ i videon, men hon krävde att hon då skulle spela mannen och MJ kvinnan vilket han vägrade och därför bytte de ut Madonna.

Vad var det för skumt krav hon kom med???

• Petra med små
    Småkottarna skrev 2009-07-11 01:45:57 följande:
    Jag läste lite om In the closet nu. Egentligen skulle Madonna spelat mot MJ i videon, men hon krävde att hon då skulle spela mannen och MJ kvinnan vilket han vägrade och därför bytte de ut Madonna. Vad var det för skumt krav hon kom med???
    Madonna är ju också ett likvärdigt geni men denna gång hade hon en märklig bild i huvudet
  • guild
    AllieF skrev 2009-07-11 01:32:28 följande:
    Hamnar bakom hur mycket jag än läser. haha Tänkte kommentera på att någon (minns inte vem nu) berättade om personer som medier talar om. De kallas antingen stjärnbarn/människa eller ljusarbetare. paranormal.se/topic/ljusarbetare.htmlOch nu har jag precis kollat på videon till 'Liberian girl', det var en favorit när jag var liten. Han är så underbart go när alla kommer på honom vid kameran. :) Och alla de där ansiktena som man känner igen.
    ">

" target="_blank">

i den videon ställde alla kändisar upp mangrant, verkligen underbar video!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Lucille

Eller hur, Guild? Det fanns nog inga tveksamheter där. :) Kändisarna kommer när Michael ropar. :)

Småkottarna skrev 2009-07-11 01:45:57 följande:
    Jag läste lite om In the closet nu. Egentligen skulle Madonna spelat mot MJ i videon, men hon krävde att hon då skulle spela mannen och MJ kvinnan vilket han vägrade och därför bytte de ut Madonna. Vad var det för skumt krav hon kom med???
    Visst kan det vara så och jag är inte förtjust i kvinnan, men samtidigt kan det vara ett lustigt rykte; ett sånt MJ bett oss att inte läsa och tro på. Gällde inte bara honom.

Vilka underbara videor ni plockar fram, och en massa jag hittar själv också. Suck. Om man hade haft chansen att känna honom personligen. Jag skulle stryka hans kind, titta in i hans ögon och tala om för honom hur mycket jag älskar honom. Han skulle kunna lita på mig helt, och jag skulle vara där för honom närhelst han behövde någon. Känns som att man missat något för man har varit så upptagen med en massa betydelselösa saker. :/

Nu ska jag också kolla på Moonwalker. :D Om jag orkar hela.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Småkottarna
    AllieF skrev 2009-07-11 02:01:16 följande:
    Eller hur, Guild? Det fanns nog inga tveksamheter där. :) Kändisarna kommer när Michael ropar. :)

Visst kan det vara så och jag är inte förtjust i kvinnan, men samtidigt kan det vara ett lustigt rykte; ett sånt MJ bett oss att inte läsa och tro på. Gällde inte bara honom. Vilka underbara videor ni plockar fram, och en massa jag hittar själv också. Suck. Om man hade haft chansen att känna honom personligen. Jag skulle stryka hans kind, titta in i hans ögon och tala om för honom hur mycket jag älskar honom. Han skulle kunna lita på mig helt, och jag skulle vara där för honom närhelst han behövde någon. Känns som att man missat något för man har varit så upptagen med en massa betydelselösa saker. :/ Nu ska jag också kolla på Moonwalker. :D Om jag orkar hela.
    Självklart kan det vara ett rykte. Men det stod i wikipedia.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson