• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Eisa
    blommanigbg skrev 2009-07-11 10:41:10 följande:
    Min favoritlåt med Michael är den här...
    " target="_blank">

Ja den är fantastisk också, och han är snygg som ett as i den.
    This is perfection. Så sexy, so divine and so full of energy.
  • Eisa
    BooBoo skrev 2009-07-11 10:43:22 följande:
    Jag gillar duetterna med Paul. Spec videosarna Låtarna är mysiga på nå vis..Nu bytte jag ut Mumin till Bad in Japan Ska bädda sängen nu. Får snart besök. Kan inte sitta här hela dan
    Jag sa också snart få besök men jag skiter i att bädda sängen. Knäpp?
  • Eisa

Undrar var MJ fick sin röst ifrån. När man hör brorsorna sjunga så är det mer "svart bluessångare". Det finns ingen som har den där hesa starka rösten som MJ.

• KikiBoo
    Eisa skrev 2009-07-11 10:51:40 följande:
    Jag sa också snart få besök men jag skiter i att bädda sängen. Knäpp?
    haha! Nääh då! Men vi har sängen i vardagsrummet nu bygger om vårt sovrum. Ser lite mer trevligt ut om jag bäddar den Annars bäddar jag den inte så ofta
    Men lite deo ska jag nog ta på mig
  • beadis
    mona83 skrev 2009-07-11 03:59:50 följande:
    Titta va jag hittade nyss. starlounge.msn.se/index.cfm&im... Kan av nån kosntig anledning inte somna. Kanske beror på att det spelas en massa MJ i huvudet på mig . Stackaers mina ungarn när dom vaknar om ca 3.5 timme
    ja, den har vi sett...
  • beadis

God morgon glömde jag säga..lite trött fortfarande...somnade väl runt halv 3..som tur är tog min man barnen vid 7 när de vaknade..så jag fick sova till 10

Så nu orkar man titta vidare på MJ

• beadis
    blommanigbg skrev 2009-07-11 10:12:21 följande:
    Det var fantastiskt att jag har samma favoritlåt som Michael. Smile. Visste inte att Charlie Chaplin skrivit den. Jag lyssnar ofta på den låten. Då little Jimmy Scott sjunger den. Den är jättefin..
    MJ gör den lika bra själv men det vet du säkert redan

open.spotify.com/track/6Q78rVtvRcPqCH1V9hNEfU
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 10:19:24 följande:
    Jag är väldigt nyfiken på att se hur den nya dokumentären blir. De sa att den är färdig och snart finns i handeln!
    jaså, sa de...jag längtar efter att få köpa den
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-11 10:22:49 följande:
    Morning!! KAFFE!!! Vad såg jag i morse då.. Jo, ungarna hade trashat min MJbilaga Inte så farligt då, men ändå. Svårt o få ha nåt ifred.. Min sambo kallade MJ för Jesus häromdan..
    min man fråagde precis mig...hur länge ska vi behöva lyssna på MJ...visst han tycker oxå att många låtar är riktigt bra, men ngn måtta får det vara tycker han...jag svarade..det är för bara för dig o barnen att stå ut, det kommer MJ´s låtar så länge de behövs spelas...självklart kommar man ju att lyssna på andra artister igen, men inte nu på ett tag..jag älskar ju som sagt musik över huvudtaget..lyssnar i stort sett alltid på ngt
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-11 10:24:26 följande:
    Charlie Chaplin?? Weiiii I love him. Har filmer med honom hemma. Har vart smått kär i han Coolt att dom samarbetat. Fast.. Jag har jue sett bild på MJ då han är utklädd till Charlie ... Nåja!
    har sett den bilden..lite rolig faktiskt, med sin mustasch
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson