• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna

Den som söker han finner. Mer smask!

• Lucille

Kottarna,
    men dåså, stod det i wikipedia så måste det ju stämma. ;) hehe

Åhhelvetedenvideonvarhet! :P Han tar sig inte bara i skrevet, han juckar och gnider sig ordentligt. Som jag skrev i kommentarerna så borde hans dans kallas för förspel. ;) Skulle funka för mig.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • mona83

Titta va jag hittade nyss.

starlounge.msn.se/index.cfm&imagenr=2

Kan av nån kosntig anledning inte somna. Kanske beror på att det spelas en massa MJ i huvudet på mig .
    Stackaers mina ungarn när dom vaknar om ca 3.5 timme

• mona83

Nehe man kanske ska lägga sig, sova en stund iaf ca 3 timmar. Hoppas jag kan somna

• Trollet Ludenben

God morgon haha har ni suttit här hela natten och skrivit. Själv är jag uppe med tuppen och jättetrött. ska kolla på länkarna ni postat här nu...

• MissLilo

godmorgon, verkligen uppe med tuppen!
    vaknade själv nyss.
    Ungaran e ute och leker medan jag gör frukost. Kan knappt fokusera på skärmen, men sitter här gör ja iaf.

Undrar oxå hur länge alla var vakna....själv la jag relativt tidigt. Eller jag gjorde det, sen kunde inte dottern somna, skrek i någon timme. Har en infetkion under tånageln som varrar....så på dagarna springer hon runt fastän hon inte kan stöda sig på gooten. på natrten kommer all smärta.

• mona83

Som jag skrev kunde jag inte somna, somnade runt 5 i morse, inget jag valde själv. Bara kunde inte koppla av

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson