• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Petra med små skrev 2009-07-11 01:41:31 följande:

Jag tittade på filmen när polisen "stormade" neverland.... jag blev förvånad när jag såg hur han bodde! Så mänskligt....dator på sängen och spjälsäng mitt i röran precis som en annan förälder har ungefär. Många kändisar brukar (vad man hört) ha sina barn i andra rum och ha det kliniskt utan så mycket prylar
    Jag blev oxo förvånad. Positivt då Det ska ju synas att det bor nån i huset
  • beadis

Petra med små skrev 2009-07-11 01:26:56 följande:

kanske....eller så försöker han rädda micken?
    nejdå..han gråter
  • KikiBoo

Morning!!

KAFFE!!!

Vad såg jag i morse då.. Jo, ungarna hade trashat min MJbilaga Inte så farligt då, men ändå. Svårt o få ha nåt ifred..

Min sambo kallade MJ för Jesus häromdan..

• beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 01:33:39 följande:
    Petra med små skrev 2009-07-11 01:26:56 följande: Fast jag tycker det är ganska ofta man ser eller hör att han börjar gråta på scen?
    ja, det har man sett ett antal gånger
  • beadis
    guild skrev 2009-07-11 01:40:43 följande:
    Jag hade dött om jag fått kramat han så. Han är så himla ömsint och jag vet ingen som gör så med sina fans. Han älskade verkligen dom. Han håller så gulligt om huvudet när han kramas...och så fint när han går ner på knä...blir alldeles tårögd.
    jag med...man hade gett mkt för att vara i den stunden med MJ
  • KikiBoo

Charlie Chaplin?? Weiiii I love him. Har filmer med honom hemma. Har vart smått kär i han
    Coolt att dom samarbetat. Fast.. Jag har jue sett bild på MJ då han är utklädd till Charlie ... Nåja!

• beadis

Petra med små skrev 2009-07-11 01:41:31 följande:

Jag tittade på filmen när polisen "stormade" neverland.... jag blev förvånad när jag såg hur han bodde! Så mänskligt....dator på sängen och spjälsäng mitt i röran precis som en annan förälder har ungefär. Många kändisar brukar (vad man hört) ha sina barn i andra rum och ha det kliniskt utan så mycket prylar
    det tänkte jag med på, spjällisen låg lite mitt i rummet, precis som vår gör...inte så där fint i ena hörnet av rummet...sen alla dessa saker han hade...alltså böcker, små tavlor överallt .-)
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 01:45:57 följande:
    Jag läste lite om In the closet nu. Egentligen skulle Madonna spelat mot MJ i videon, men hon krävde att hon då skulle spela mannen och MJ kvinnan vilket han vägrade och därför bytte de ut Madonna. Vad var det för skumt krav hon kom med???
    det var ju hans video liksom, vad har hon för rätt att tycka till om ngt alls
    *suck*

man har hört att hon kan vara sådär krävande, men hallå!!!
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 10:21:06 följande:
    SmåkottarnaI like your avatar pic
    Mmm... Right back at ya!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson